Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen
Geplaatst: 22 feb 2018 13:42
Geachte,
Onlangs hebebn we via eventim.de kaarten gekochten voor het U2 concert in Keulen op 4 september as.
Deze kaarten zijn na aankkop verstuurd naar ons adres via UPS.
Op een ochtend ontvning via en track en tarce bericht van UPS dat de envelope was bezorgd bij ons in de brievenbus.
Ik was op hetwerk en beld meteen mijn vrouw om dit te controleren.
Helaas er zat geen envelop in de brievenbus.
Vervolgens hebben we direct contact gezicht met UPS via de messenger van Facebook.
Het antwoord: de opdracht to onderzoek moet komen van Eventim.
Dus eenzelfde bericht naar Eventim verstuurd.
eerst moest ik nog een verklaring tekeken en dan zouden ze dit geval gaan oppakken en in het slechtste geval zou ik mijn geld terug krijgen.
Vandaag kreeg bericht van Eventim dat zij het geld van de kaarten hebebn terug gestort.
Uit navraag bij UPS blijkt dat het onderzoek nog loopt.
Ik begrijp er niks meer van!!!
Zelf werkzaam bij een multinational waar veel wordt evrstuurd met pakket dienst, weet ik dat pakketten, of er nu voor getekend moet worden of niet, veelaa tot op de meter terug kunnen worden gevonden indien er iets fout gaat.
U begrijpt dat ik liever met mijn vrouw naar het concert ga dan dat ik mijn geld terug krijg.
Eventim wil niet met een oplossing komen als alleen geld terug storten.
UPS wil geen informatie verschaffen omtrent het onderzoek, dit moet vand e opdarchtgever komen( Eventim) en zij verschaffen die info niet.
Als klant voel ik me bedrogen ondanks het feit dat er geld wordt terug gestort.
Kunnen jullei ons misschien helpen om een deur te openen bij een van beide partijen.
Groet
Marco
Onlangs hebebn we via eventim.de kaarten gekochten voor het U2 concert in Keulen op 4 september as.
Deze kaarten zijn na aankkop verstuurd naar ons adres via UPS.
Op een ochtend ontvning via en track en tarce bericht van UPS dat de envelope was bezorgd bij ons in de brievenbus.
Ik was op hetwerk en beld meteen mijn vrouw om dit te controleren.
Helaas er zat geen envelop in de brievenbus.
Vervolgens hebben we direct contact gezicht met UPS via de messenger van Facebook.
Het antwoord: de opdracht to onderzoek moet komen van Eventim.
Dus eenzelfde bericht naar Eventim verstuurd.
eerst moest ik nog een verklaring tekeken en dan zouden ze dit geval gaan oppakken en in het slechtste geval zou ik mijn geld terug krijgen.
Vandaag kreeg bericht van Eventim dat zij het geld van de kaarten hebebn terug gestort.
Uit navraag bij UPS blijkt dat het onderzoek nog loopt.
Ik begrijp er niks meer van!!!
Zelf werkzaam bij een multinational waar veel wordt evrstuurd met pakket dienst, weet ik dat pakketten, of er nu voor getekend moet worden of niet, veelaa tot op de meter terug kunnen worden gevonden indien er iets fout gaat.
U begrijpt dat ik liever met mijn vrouw naar het concert ga dan dat ik mijn geld terug krijg.
Eventim wil niet met een oplossing komen als alleen geld terug storten.
UPS wil geen informatie verschaffen omtrent het onderzoek, dit moet vand e opdarchtgever komen( Eventim) en zij verschaffen die info niet.
Als klant voel ik me bedrogen ondanks het feit dat er geld wordt terug gestort.
Kunnen jullei ons misschien helpen om een deur te openen bij een van beide partijen.
Groet
Marco