Ik heb op 17 februari 2018 op veilingsite vakantieveilingen.nl een 10 delig pannenset van Berlingerhaus gekocht. Nu is deze gisterenmiddag binnengekomen, natuurlijk heel blij doordat deze zo snel geleverd was maar echter na het openen van de doos schrok ik een beetje. Elke pan in de doos mankeert wel iets aan. Deze pannen werden als NIEUW verkocht, er stond helemaal niks in over beschadigde pannen of wat dan ook. Ik heb hier vakantieveilingen over op gebeld, deze mevrouw zei ook dat dit niet normaal was en dat de set inderdaad als nieuw verkocht werd op hun veilingsite. Ze gaf aan dat ik foto's moest maken en even door kon sturen. Zij gaf mij ook 2 optie aan de telefoon
a) Ik kon de set retourneren en het bedrag wat ik ervoor betaald heb terug krijgen
b) Hun konden de veilingmeester benaderen om te kijken of mijn product omgeruild kon worden.
Ik koos uiteraard voor optie B, ik wil graag gebruik maken van dit mooie setje.
Nu kreeg ik vandaag een email van vakantieveilingen.nl, dit stond erin
Uiteraard snap ik dat vakantieveilingen hier niet veel aan kan doen aangezien BerlingerHaus de verkoper was. Ik vind het ook zeer netjes dat hun mij een tegoed bon aanbieden (dit had niet gehoeven). Wat ik alleen niet begrijp is dat ik door de verkoper zo buitenspel word gezet. Ik bedoel dit setje werd tot op vandaag gewoon aangeboden op vakantieveilingen + het word ook gewoon verkocht op hun website. Een consument heeft toch ook gewoon garantie op het gekochte product ? Op mails krijg ik geen reactie van BerlingerHaus en een telefoon nummer hebben ze niet.Beste Michel,
We hebben ondertussen een terugkoppeling ontvangen van onze veilingmeester.
Helaas kunnen wij geen nieuwe stukken van de set opsturen. Daarom mag je de set retour sturen naar ons, dat kan je zelf door in je account op deze gewonnen veiling te klikken en dan te klikken op 'terugsturen'. Je mag deze set dan aanmelden als defect.
Zodra wij de set dan van je terug ontvangen, zullen wij het volledige bedrag van de veiling terugbetalen.
Alsook willen we je, als extra compensatie, een veilingtegoed van 10euro aanbieden. Dit veilingtegoed kan je bij de betaling van je volgende veiling gebruiken om 10euro korting te krijgen op je veiling.
Jouw code ********** geldig tot 1-11-2018 waarde €10,00.
Het veilingtegoed kun je invoeren wanneer je gaat beginnen met betalen. In het 1e tabblad van het betaalsysteem vind je een invulveld om jouw veilingtegoed in te wisselen.
Na het selecteren van een betaalmethode in het laatste tabblad, kun je niet meer terug om de code in te voeren. Je kunt de code dan wel voor een volgende veiling gebruiken.
Let op:
- De code werkt alleen bij een winnend bod dat tenminste € 1,- hoger is dan de waarde van het veilingtegoed
- De code is slechts éénmalig te gebruiken
- Het veilingtegoed heeft een geldigheidsdatum, zorg dat je de code voor die datum ingewisseld hebt
- Per veiling kun je maar 1 code inleveren
Zijn er toch nog vragen? Neem dan even telefonisch contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Darlien
Veilingadviseur VakantieVeilingen