Pagina 1 van 1

Incassoprobleem met Tele2

Geplaatst: 26 feb 2018 13:09
door Hans Reestman
Op 25 maart 2017 heb ik een Samsung S7 Edge gekocht en een nieuw abonnement afgesloten. Nu heb ik sindsdien een incassoprobleem. Op de samengestelde factuur ter incasso staan 2 toestelabonnementen en de afbetaling van € 15,--.
De belkosten worden zonder probleem elke maand keurig van mijn rekening, conform de incasso afgeschreven. Sindsdien ontvang ik elke maand een dreigement over de € 15,00 afbetaling. Tot vervelens toe kan ik er dan weer over bellen en elke maand is het het zelfde liedje. Staat op factuur, maar incasso vindt niet plaats.
Het volgende bericht ontving ik van Tele2 op 11-01-2018:
Beste meneer Reestman,
We hebben het probleem met de automatische incasso onderzocht en zullen dit binnen vijf weken oplossen. In de tussentijd kun je via de mijn Tele2 website via IDEAL betalen of handmatig de openstaande facturen overmaken indien dat nog niet gedaan is.
Excuses voor het ongemak.
Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-754 4444.
Het einde van het liedje is dat ze me vandaag afgesloten hebben.
Terwijl ze de abonnementskosten elke maand keurig ingehouden hebben.

Aangezien het een technisch probleem is kan ik mij niet voorstellen dat ik de enige ben met dit incassoprobleem.
Tele 2 krijgt het niet voorelkaar om abonnementkosten en afbetaling op een rekening te incasseren.

Met vriendelijke groeten,

Hans Reestman

Re: Incassoprobleem met Tele2

Geplaatst: 27 feb 2018 09:30
door taxikemperman
Voorlopig dus zelf het geld naar de juiste rekening en met het juiste kenmerk op tijd aan hun overmaken.

Re: Incassoprobleem met Tele2

Geplaatst: 27 feb 2018 10:23
door alfatrion
Je komt (op mij over) als iemand die het geld niet zelf wil over maken. Is die indruk correct?