Klachten Swiss Sense. Wees gewaarschuwd!
Geplaatst: 26 feb 2018 15:59
26 oktober 2017 hebben zowel mijn moeder als ik allebei dezelfde boxspring stel home 415 met de 1000 firm pocketveer matrassen aangeschaft in jullie Swiss Sense winkel in Zoetermeer.
Wij hebben bij onze aankoop bij de Swiss Sense winkel in Zoetermeer ons laten adviseren welke boxspring set het beste bij ons zou passen.
We hebben hierbij uitgelegd dat we allebei forse gezondheid problemen hebben en een goede boxspring van groot belang zou zijn.
Daarbij hebben zowel mijn moeder als ik allebei gekozen voor extra comfort van een elektrische boxspring.
Op het moment dat we de boxspring dezelfde dag wilde verschonen werdt ons duidelijk dat we om de twee matrassen te moeten draaien de matrassen geheel uit zijn kern moesten halen om het matras te moeten kunnen keren wat voor ons niet te doen is.
Wij hebben hier meteen over gebeld met Swiss Sense daar deze informatie ons in de Swiss Sense winkel niet was verteld.
Ook het het matras en de topper schuiven een stuk weg van de boxspring en lig je in de elektrische stand in een grote hobbel (kuil) wat nog veel meer rug en nekklachten veroorzaakt.
Wij hebben hier meermaals contact over gezocht zowel telefonisch als via de mail.
Wij zijn meerdere keren op een zeer onbeschofte manier door een aantal Swiss Sense medewerkers te woord gestaan, en zelfs meerdere keren door Swiss Sense de verbinding verbroken.
Ook beloofde terug bel afspraken vanuit Swiss Sense worden gewoon niet nagekomen.
Wij zijn van mening dat ons het verkeerde advies is gegeven bij aankoop in de Swiss Sense winkel, al zeker wat het matrassen systeem betreft dan wel niet het slaap comfort.
Zowel mijn moeder als ik ervaren allebei dezelfde klachten.
Ook in lig stand liggen de matrassen erg slecht en geeft dit wanneer je langer ligt veel rug en nekklachten.
Wel heeft Swiss Sense ons een matrassen amti-slipmat opgestuurd wat niet voldoende helpt tegen het verschuiven en je elke dag het matras moet terug duwen op zijn plaats.
We hebben allebei een waardebon opgestuurd gekregen van 25 euro die we mochten verzilveren als pleister op de zere wond.
We hebben wel gesteld als we hierna nog de problemen zich zouden voordoen we zeker aan de bel zouden trekken, wat we ook hebben gedaan.
De waardebonnen kan Swiss Sense hierbij gewoon van ons terug krijgen, aangezien we hier niks mee opschieten.
Wij hebben in de eerste instantie gevraagd om de matrasstopper om hopelijk hierbij het probleem te verhelpen maar er werdt ons verteld dat de eventuele matrasstopper misschien wel slijtage, dus schade kon geven omdat het dan achteraf zou worden gemonteerd aan onze boxspring, dan wel niet het eventuele kleurverschil.
Wij willen geen schade aan de boxsprings, en dit zou dan ook niet onder de garantie vallen.
Hiermee zijn we dus ook niet akkoord gegaan.
Swiss Sense in Zoetermeer blijkt ineens verhuist te zijn.
Er werdt ons medegedeeld dat we welkom zijn in een van de andere Swiss Sense winkels om hierbij een keus te maken in een ander matras, waarbij voor ons het probleem niet verholpen is en we nu zeker wel van mening zijn je in 10 minuten zeker niet kunt beoordelen of een matras wel goed ligt en wij al een van de duurdere boxsprings hebben met de duurste matrassen.
Daarmee in ons vertrouwen door Swiss Sense de manier van communiceren helemaal weg en enorm beschaamd.
Er valt op de boxspring gewoon niet te slapen ook, dit hebben we zeker niet in de winkel gemerkt en voel je pas als je er een poosje op ligt.
En over de matrassen eruit halen werdt ons medegedeeld dat we dan maar beter hadden moeten kijken.
Wat ik zeker een hele rare opmerking vind omdat daar overheen een zware topper lag en dit niet te zien was en hierbij deze informatie achterwege is gelaten ondanks het melden van zware operaties die zijn ondergaan.
Daarbij werdt ook door de medewerkster van Swiss Sense medegedeeld dat wellicht mijn moeder bij mij zou kunnen helpen met het matras keren en ik omgekeerd bij haar, wat ons zeker heel erg bevreemd daar wij hier allebei niet in staat voor zijn.
Zelfs met zijn tweeën is dit niet te doen.
Swiss Sense stelt dat ze ons verzoek tot annuleren niet kunnen inwilligen en dat wij iedere poging tot suggestie hebben afgewezen wat zeker niet kloppend is en dat we bij annulering 50 procent van de kosten op ons verhaald zal worden.
Dit betekent dat wij 1485 euro zelf dienen te betalen waar wij allebei zeker niet mee akkoord zullen gaan.
Inmiddels heb ik de geschillencommissie ingeschakeld.
Wij hebben bij onze aankoop bij de Swiss Sense winkel in Zoetermeer ons laten adviseren welke boxspring set het beste bij ons zou passen.
We hebben hierbij uitgelegd dat we allebei forse gezondheid problemen hebben en een goede boxspring van groot belang zou zijn.
Daarbij hebben zowel mijn moeder als ik allebei gekozen voor extra comfort van een elektrische boxspring.
Op het moment dat we de boxspring dezelfde dag wilde verschonen werdt ons duidelijk dat we om de twee matrassen te moeten draaien de matrassen geheel uit zijn kern moesten halen om het matras te moeten kunnen keren wat voor ons niet te doen is.
Wij hebben hier meteen over gebeld met Swiss Sense daar deze informatie ons in de Swiss Sense winkel niet was verteld.
Ook het het matras en de topper schuiven een stuk weg van de boxspring en lig je in de elektrische stand in een grote hobbel (kuil) wat nog veel meer rug en nekklachten veroorzaakt.
Wij hebben hier meermaals contact over gezocht zowel telefonisch als via de mail.
Wij zijn meerdere keren op een zeer onbeschofte manier door een aantal Swiss Sense medewerkers te woord gestaan, en zelfs meerdere keren door Swiss Sense de verbinding verbroken.
Ook beloofde terug bel afspraken vanuit Swiss Sense worden gewoon niet nagekomen.
Wij zijn van mening dat ons het verkeerde advies is gegeven bij aankoop in de Swiss Sense winkel, al zeker wat het matrassen systeem betreft dan wel niet het slaap comfort.
Zowel mijn moeder als ik ervaren allebei dezelfde klachten.
Ook in lig stand liggen de matrassen erg slecht en geeft dit wanneer je langer ligt veel rug en nekklachten.
Wel heeft Swiss Sense ons een matrassen amti-slipmat opgestuurd wat niet voldoende helpt tegen het verschuiven en je elke dag het matras moet terug duwen op zijn plaats.
We hebben allebei een waardebon opgestuurd gekregen van 25 euro die we mochten verzilveren als pleister op de zere wond.
We hebben wel gesteld als we hierna nog de problemen zich zouden voordoen we zeker aan de bel zouden trekken, wat we ook hebben gedaan.
De waardebonnen kan Swiss Sense hierbij gewoon van ons terug krijgen, aangezien we hier niks mee opschieten.
Wij hebben in de eerste instantie gevraagd om de matrasstopper om hopelijk hierbij het probleem te verhelpen maar er werdt ons verteld dat de eventuele matrasstopper misschien wel slijtage, dus schade kon geven omdat het dan achteraf zou worden gemonteerd aan onze boxspring, dan wel niet het eventuele kleurverschil.
Wij willen geen schade aan de boxsprings, en dit zou dan ook niet onder de garantie vallen.
Hiermee zijn we dus ook niet akkoord gegaan.
Swiss Sense in Zoetermeer blijkt ineens verhuist te zijn.
Er werdt ons medegedeeld dat we welkom zijn in een van de andere Swiss Sense winkels om hierbij een keus te maken in een ander matras, waarbij voor ons het probleem niet verholpen is en we nu zeker wel van mening zijn je in 10 minuten zeker niet kunt beoordelen of een matras wel goed ligt en wij al een van de duurdere boxsprings hebben met de duurste matrassen.
Daarmee in ons vertrouwen door Swiss Sense de manier van communiceren helemaal weg en enorm beschaamd.
Er valt op de boxspring gewoon niet te slapen ook, dit hebben we zeker niet in de winkel gemerkt en voel je pas als je er een poosje op ligt.
En over de matrassen eruit halen werdt ons medegedeeld dat we dan maar beter hadden moeten kijken.
Wat ik zeker een hele rare opmerking vind omdat daar overheen een zware topper lag en dit niet te zien was en hierbij deze informatie achterwege is gelaten ondanks het melden van zware operaties die zijn ondergaan.
Daarbij werdt ook door de medewerkster van Swiss Sense medegedeeld dat wellicht mijn moeder bij mij zou kunnen helpen met het matras keren en ik omgekeerd bij haar, wat ons zeker heel erg bevreemd daar wij hier allebei niet in staat voor zijn.
Zelfs met zijn tweeën is dit niet te doen.
Swiss Sense stelt dat ze ons verzoek tot annuleren niet kunnen inwilligen en dat wij iedere poging tot suggestie hebben afgewezen wat zeker niet kloppend is en dat we bij annulering 50 procent van de kosten op ons verhaald zal worden.
Dit betekent dat wij 1485 euro zelf dienen te betalen waar wij allebei zeker niet mee akkoord zullen gaan.
Inmiddels heb ik de geschillencommissie ingeschakeld.