Pagina 1 van 1
autoverzekering
Geplaatst: 26 feb 2018 20:50
door shenna66
omdat de verzekeraar niet kon afschrijven (zeggen ze) is mijn verzekering geroyeerd. volgens de bank os er geen blokkade en zouden ze gewoon af kunnen schrijven. daarop hebben wij zelf overgemaakt nav de factuur die we kregen via internet maar werd tegengehouden. door wie of wat is een raadsel. volgens de bank is hun rekeningnr goed en het onze ook. Ik heb hen de bewijzen gestuurd maar nog geen antwoord gekregen,
Re: autoverzekering
Geplaatst: 26 feb 2018 21:06
door NeoDutchio
Na 1 keer niet betalen wordt een verzekering niet opgezegd hoor. Daar gaan een hoop brieven aan vooraf.
U zegt handmatig betaald te hebben, maar had u wel een juist rekeningnummer en betalingskenmerk? Vaak gaat een automatische incasso naar een andere rekening dan een handmatige overboeking. Maar dat een bankmedewerker zegt dat u een juist rekeningnummer heeft klinkt wel heel vreemd. Waarschijnlijk is er gewoon een controle op naam met rekeningnummer gedaan. Maar dat heeft niets te maken met of u een juist rekeningnummer gehanteerd hebt.
Maar wacht eerst het antwoord maar af, daarna kunt u vragen stellen over hoe nu verder.
Re: autoverzekering
Geplaatst: 27 feb 2018 11:43
door stofzuigertje
Hoe lang was ja daar klant?
Het je een verhuizing of zo......
Normaal bij niet kunnen afschrijven auto incasso komt er een brief of mail betaal zelf op andere manier.
Als tekort saldo komt dat vaker voor.
Of stuurde ze mail en controleer je de spam box nooit?
Graag meer info voor betrouwbaarder antwoorden, want nu is het voor ons een loterij!
Re: autoverzekering
Geplaatst: 27 feb 2018 12:40
door Brahms
stofzuigertje schreef:Hoe lang was ja daar klant?
Het je een verhuizing of zo......
Normaal bij niet kunnen afschrijven auto incasso komt er een brief of mail betaal zelf op andere manier.
Als tekort saldo komt dat vaker voor.
Of stuurde ze mail en controleer je de spam box nooit?
Graag meer info voor betrouwbaarder antwoorden, want nu is het voor ons een loterij!
Onzin, of je 1 jaar klant bent of 50 jaar, betalen moet je gewoon tijdig doen. Geroyeerd wordt je niet als één betaling niet lukt, mits deze achterstand niet maanden blijft voortduren.