LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wij mogen niet meer tanken bij Shell...

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Elviravl

wij mogen niet meer tanken bij Shell...

Ongelezen bericht door Elviravl »

In augustus zijn beide kentekenplaten van onze auto gestolen. Daar heeft de dief fijn mee getankt zonder te betalen. Aangifte gedaan en nieuwe platen gekregen. Als we nu tanken bij Shell, worden we geweigerd en wordt de tankbeurt stopgezet. Wij staan daar namelijk geregistreerd als wanbetaler.
Dat gebeurt bij elk tanktation van Shell. Wij hebben daar een brief over geschreven, want de medewerker in de tankshop gaf aan dat ze dit nooit meer uit het systeem kunnen halen. Dat we nu een 1 extra op ons nummerbord hebben, schijnt niet geregistreerd te worden. Wij moeten dus bij elke tankbeurt eerst de shop in om te vertellen dat wij niet de benzinedieven zijn! Te gek voor woorden toch? Wie is hier nu het slachtoffer? En hoe raar, dat iets niet meer verwijderd kan worden uit een systeem. We tanken inmiddels bij een ander, maar airmiles sparen zit er ook niet meer in.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en is dat wel opgelost?

Groetjes Elvira

thecure

Re: wij mogen niet meer tanken bij Shell...

Ongelezen bericht door thecure »

ik snap niet dat je bij shell zou willen tanken. veel te duur...

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik die auto koop krijg ik een probleem waar ik niets van weet!

Dat zou nog erger zijn, erg leuk voor mede forum leden natuurlijk maar Shell Express werkt met Pinpas en nauwelijks controle dus probeer die eens!
Verder moet je Shell Nederland dit melden en niet de plaatselijke pomp die regels moet handhaven.
Vraag eens hun in Email of ze dit kunnen regelen, en gelijk of ze hier hun kant van het verhaal willen doen.
Even link maken en toevoegen....

Want het is een goed systeem, maar wat als alle andere merken dit gaan koppelen en je nergens meer kan tanken?
U hoeft geen andere auto te kopen, maar geef Shell Nederland een kans, en ik verwacht dat ze hier melden dat het opgelost is.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Elviravl schreef:In augustus zijn beide kentekenplaten van onze auto gestolen. Daar heeft de dief fijn mee getankt zonder te betalen. Aangifte gedaan en nieuwe platen gekregen. Als we nu tanken bij Shell, worden we geweigerd en wordt de tankbeurt stopgezet. Wij staan daar namelijk geregistreerd als wanbetaler.
Dat gebeurt bij elk tanktation van Shell. Wij hebben daar een brief over geschreven, want de medewerker in de tankshop gaf aan dat ze dit nooit meer uit het systeem kunnen halen. Dat we nu een 1 extra op ons nummerbord hebben, schijnt niet geregistreerd te worden. Wij moeten dus bij elke tankbeurt eerst de shop in om te vertellen dat wij niet de benzinedieven zijn! Te gek voor woorden toch? Wie is hier nu het slachtoffer? En hoe raar, dat iets niet meer verwijderd kan worden uit een systeem. We tanken inmiddels bij een ander, maar airmiles sparen zit er ook niet meer in.

Groetjes Elvira
Erg vervelend, maar wel begrijpelijk van Shell. Uw kenteken is eerder gebruikt en zij hebben hierdoor schade geleden, dus naast dat u slachtoffer bent zijn zij dit ook voor een veel hoger bedrag. Helaas merkt ik weinig begrip voor Shell.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Elviravl schreef:In augustus zijn beide kentekenplaten van onze auto gestolen.

Groetjes Elvira
Het probleem zit zeer waarschijnlijk in de "gestolen" kentekenplaten.
Naar ik aanneem zijn deze gestolen kentekenplaten nog steeds in omloop (niet teruggevonden) en kunnen daardoor nog steeds worden gebruikt om van allerlei louche praktijken mee uit te halen en dat niet alleen bij Shell.
Dit zal de reden zijn dat dit kenteken bij Shell geregistreerd blijft staan.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

thecure schreef:ik snap niet dat je bij shell zou willen tanken. veel te duur...
Dit is een totaal irrelevant antwoord. TS vraagt niet waar je goedkoper kunt tanken.

Gesloten