| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C & Z Media ik kom er maar niet van af, HELP
C & Z Media ik kom er maar niet van af, HELP
Jaren geleden ging ik met mijn zoon naar een optreden en buiten werd ik aangesproken voor een abonnement dat maar 9,95 zou kosten.
Echter werd de prijs 39,95
Al twee haar probeer ik van het contract af te komen.
Brieven geschreven, gebeld en ook alle zendingen retour gestuurd. Echter de facturen blijven komen en zo ook de hoge incassokosten en deurwaarderskosten.
Wie kan mij helpen om hiervan af te komen! Omdat ik elke keer weer opnieuw een brief ontvang dat zij mijn abonnement weer verlengd hebben, dit zonder mijn instemming
Brieven geschreven, gebeld en ook alle zendingen retour gestuurd. Echter de facturen blijven komen en zo ook de hoge incassokosten en deurwaarderskosten.
Wie kan mij helpen om hiervan af te komen! Omdat ik elke keer weer opnieuw een brief ontvang dat zij mijn abonnement weer verlengd hebben, dit zonder mijn instemming
-
sylvesterb
Re: C & Z Media ik kom er maar niet van af, HELP
Deurwaarder? Er is dus al een uitspraak van de rechtbank?Aby40 schreef:Jaren geleden ging ik met mijn zoon naar een optreden en buiten werd ik aangesproken voor een abonnement dat maar 9,95 zou kosten.
Voor opzeggen zie:
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... -kids-club
Nee er is nog geen uitspraak
Credifix het incassobedrijf dreigt daar nu mee en stuurt dreigende brieven hierover
Credifix het incassobedrijf dreigt daar nu mee en stuurt dreigende brieven hierover
-
sylvesterb
Neem aan dat je bewijzen hebt van je opzegging (brieven e.d.) dan hoef je niet onder de indruk te zijn van deze dreigementen. Pas als er echt een dagvaarding komt dan heb je deze bewijzen nodig voor de rechtbank.Aby40 schreef:Nee er is nog geen uitspraak
Heel simpel:
éénmaal reageren: Dat u niet akkoord bent gegaan met het abonnement van €39,95 en dat u alle zendingen retour heeft gestuurd en heeft aangegeven het abonnement te willen opzeggen.
daarbij aangeven dat ze binnen 14 dagen de overeenkomst dienen toe te sturen waarin zou staan dat u wél het abonnement heeft afgesloten / verlengd en dat op op verdere berichten zonder deze overeenkomst niet zult ingaan,
éénmaal reageren: Dat u niet akkoord bent gegaan met het abonnement van €39,95 en dat u alle zendingen retour heeft gestuurd en heeft aangegeven het abonnement te willen opzeggen.
daarbij aangeven dat ze binnen 14 dagen de overeenkomst dienen toe te sturen waarin zou staan dat u wél het abonnement heeft afgesloten / verlengd en dat op op verdere berichten zonder deze overeenkomst niet zult ingaan,