Pagina 1 van 1
Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 28 feb 2018 20:29
door Whocarez
Afspraken worden niet nagekomen
Er wordt niet gereageerd op email
Telefonisch valt er niets te regelen
Product wordt gecanceled en dan leveren ze toch weer wel
De fabriek kon de kast niet leveren en er wordt
zonder overleg vervangen door een ander product van een lagere prijs, andere kleur en niet van hout.
Maw iets wat niet is afgesproken.
Levertijden worden stelselmatig overschreden.
Deze zaak is niet aangesloten bij geschillencommissie
Dus een jaar wachten op een rechtzaak
Contractvoorwaarden in strijd met alle regels maar dat is hun een worst.
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 28 feb 2018 20:55
door sylvesterb
Whocarez schreef:Afspraken worden niet nagekomen
Er wordt niet gereageerd op email
Telefonisch valt er niets te regelen
Als de fabriek voor de kast niet leveren wordt
Product zonder overleg vervangen
Voor iets wat niet is afgesproken.
Product wordt gecanceled en dan leveren ze toch weer wel
Levertijden worden stelselmatig overschreden.
Niet aangesloten bij geschillencommissie
Dus een jaar wachten op een rechtzaak
Contractvoorwaarden in strijd met alle regels maar dat is hun een worst.
Wat een wartaal.... Wat is nu precies je vraag?
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 28 feb 2018 20:59
door Holy53
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 28 feb 2018 21:20
door NeoDutchio
Waarom daar dan bestellen?
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 28 feb 2018 21:24
door Whocarez
Vraag heb ik niet. Zaak aan jurist overgedragen. Tip voor jou is om daar te gaan kopen
Waarom daar bestellen, had ik al gedaan helaas en wil kostenloos annuleren nadat ik ze tig maal in gebreke heb gesteld.
Er zijn nog meer topics (niet van mij) uit 2009 en 2015, vandaar een nieuwe gestart omdat ze ook in Radar zijn geweest maar dat hielp ook niet.
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 28 feb 2018 21:31
door Theotrucker
Wel een erg verward verhaal. Als zoiets als waarschuwing moet gelden, het lijkt wel een door Google vertaald verhaal.
Moeten we nu doorgelinkt worden naar 2015?
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 01 mar 2018 08:29
door 16again
Taal nivo in meerdere postings laat wel te wensen over, hier vind ik het eigenlijk nog wel mee vallen.
Als ik de 3 regels waar ik meeste moeite had achter elkaar plaats zonder hoofdletters, is meer dan duidelijk.
Als de fabriek voor de kast niet leveren wordt product zonder overleg vervangen voor iets wat niet is afgesproken.
NB: Het gaat om de strekking van het verhaal (die is mij duidelijk) , niet om taalkundige vaardigheden.
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 01 mar 2018 18:57
door Whocarez
Hmm excuus ik zie het.
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 01 mar 2018 19:06
door NeoDutchio
Uw partner moest een jaar wachten op haar bestelling en u besluit daar dan alsnog te bestellen. Waarom?
Re: Rofra home opnieuw in de fout
Geplaatst: 01 mar 2018 20:58
door Whocarez
Maar mijn partner?
En je denkt toch zeker niet dat ik hier dan nog ging bestellen
Maar goed ik neem aan dat je mij ergens verkeerd begrijpt of ik iets niet goed heb geformuleerd
Maar het woord partner is nergens genoemd
NeoDutchio schreef:Uw partner moest een jaar wachten op haar bestelling en u besluit daar dan alsnog te bestellen. Waarom?