Pagina 1 van 1

Storing vaste telefoonlijn Telfort

Geplaatst: 01 mar 2018 19:41
door Evansteen68
Zijn er hier meer mensen die, inmiddels al 4 dagen, geen gebruik kunnen maken van hun vaste telefoonlijn van Telfort glasvezel? Bellen en gebeld worden is onmogelijk en klagen bij Telfort lijkt totaal geen indruk te maken en het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Je staat als klant met je rug tegen de muur, want je kan ze niet bereiken. Adviezen zijn welkom

Re: Storing vaste telefoonlijn Telfort

Geplaatst: 02 mar 2018 11:07
door sylvesterb
Evansteen68 schreef:Zijn er hier meer mensen die, inmiddels al 4 dagen, geen gebruik kunnen maken van hun vaste telefoonlijn van Telfort glasvezel? Bellen en gebeld worden is onmogelijk en klagen bij Telfort lijkt totaal geen indruk te maken en het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Je staat als klant met je rug tegen de muur, want je kan ze niet bereiken. Adviezen zijn welkom
Wat zegt telfort? Of heb je ze nog niet gesproken?

Re: Storing vaste telefoonlijn Telfort

Geplaatst: 03 mar 2018 10:02
door Icasheb
Ik weet dat in sommige regio's telfort een storing had betreft het bellen. Heb je geen mobiel waarmee je kan bellen of met de telefoon van iemand anders? Telfort heeft ook verschillende fora waarop ze te bereiken zijn. Hun eigen forum op telfort.nl. Facebook en twitter ook. Al eens de modum een reset gegeven? Soms kan dat nog wel eens helpen.

Re: Storing vaste telefoonlijn Telfort

Geplaatst: 05 mar 2018 13:30
door Telfort webcare
Er was inderdaad sprake van een storing met vast bellen welke op 2 maart is opgelost.
Namens Telfort excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)