Onder valse voorwenselen contract verlengd - Telfort
Geplaatst: 01 mar 2018 20:40
Hallo,
Vorige week heb ik bij Telfort mijn telefoonabonnement verlengd. Ik was specifiek op zoek naar een Dual Sim zodat ik mijn werk-06 kon combineren met mijn privé-06. Toen vond ik bij de verlenging een aanbod voor de Huawei P Smart. De volgende info werd bij de advertentie werd getoond;
De telefoon heb ik besteld en twee dagen later ontvangen. Mooi toestel maar helaas blijkt al snel dat ik de tweede sim niet actief kreeg. Meerdere keren gebeld met de klantenservice, gechat/getwitterd met webcare maar helaas kwam niemand met de juiste oplossing en besloot ik naar de Telfort winkel in Tilburg te gaan. Van te voren nog even naar de Mediamarkt om het toestel aldaar te bekijken. Ik kwam tot de ontdekking dat de toestellen zoals aangeboden door de retailer DUAL SIM bevatten en dat de toestellen die aangeboden worden door Telfort SINGLE SIM bevatten. Dit werd later ook bevestigt door de Telfort winkel. Ik heb mijn telefoon teruggestuurd en wacht nu op de annulering van mijn abonnement.
Onder valse voorwendselen is mijn abonnement verlengd en me een niet-volgens-de-specificaties werkende telefoon geboden.
Ik vraag me af; ik kom er achter in de retour periode, das mooi want ik kan m zonder problemen terugsturen. Hoe zit het met mensen die na de retour periode erachter komen dat DUAL sim niet werkt? Kunnen zij Telfort in gebreke stellen en het abonnement annuleren?
Andere vraag; mag Telfort onder valse voorwendselen een telefoon aanbieden?
bvd voor de reactie,
Joost van Popepl
Vorige week heb ik bij Telfort mijn telefoonabonnement verlengd. Ik was specifiek op zoek naar een Dual Sim zodat ik mijn werk-06 kon combineren met mijn privé-06. Toen vond ik bij de verlenging een aanbod voor de Huawei P Smart. De volgende info werd bij de advertentie werd getoond;
De telefoon heb ik besteld en twee dagen later ontvangen. Mooi toestel maar helaas blijkt al snel dat ik de tweede sim niet actief kreeg. Meerdere keren gebeld met de klantenservice, gechat/getwitterd met webcare maar helaas kwam niemand met de juiste oplossing en besloot ik naar de Telfort winkel in Tilburg te gaan. Van te voren nog even naar de Mediamarkt om het toestel aldaar te bekijken. Ik kwam tot de ontdekking dat de toestellen zoals aangeboden door de retailer DUAL SIM bevatten en dat de toestellen die aangeboden worden door Telfort SINGLE SIM bevatten. Dit werd later ook bevestigt door de Telfort winkel. Ik heb mijn telefoon teruggestuurd en wacht nu op de annulering van mijn abonnement.
Onder valse voorwendselen is mijn abonnement verlengd en me een niet-volgens-de-specificaties werkende telefoon geboden.
Ik vraag me af; ik kom er achter in de retour periode, das mooi want ik kan m zonder problemen terugsturen. Hoe zit het met mensen die na de retour periode erachter komen dat DUAL sim niet werkt? Kunnen zij Telfort in gebreke stellen en het abonnement annuleren?
Andere vraag; mag Telfort onder valse voorwendselen een telefoon aanbieden?
bvd voor de reactie,
Joost van Popepl