Korting KPN terugvorderen met terugwerkende kracht
Geplaatst: 02 mar 2018 20:40
Geachte lezer,
Vandaag merkte ik tot mij grote verbazing op (na een telefoontje naar de klantenservice) dat op bepaalde mobiele abonnementen van KPN dus 5 euro extra korting is te verkrijgen als vaste klant zijnde. Buiten de KPN compleet actie. (Samenhangend van sim kaart en handset)
Dit besefte ik dus pas na 10 jaar een abonnement te hebben bij KPN/HI. Vandaar dat ik ook even belde of dat ze iets voor vaste klanten hadden omdat ik weer wou gaan verlengen bij KPN. Nu voel ik mij als klant bij KPN erg in de maling genomen. Nu blijkt het dus dat als ik 8 jaar geleden had gebeld. Ik dus standaard 5 euro extra korting had gekregen de afgelopen 8 jaar. Die ik nu (als trouwe klant zijnde) '''teveel'' heb betaald. Oftewel €480 euro over 8 jaar.
Hoe sta ik als klant zijnde hier in mijn recht? Zou ik deze korting als klant zijnde nog als vergoeding zijnde terug kunnen vorderen? Of is dit onbegonnen zaak? Ik snap natuurlijk dat een bedrijf niet verkondigd dat ze dit kunnen en mogen doen. Maar voel me nu wel erg in de **** genomen. Zeker omdat ik mijn abonnement weer zojuist met 2 jaar heb verlengt.
Vandaag merkte ik tot mij grote verbazing op (na een telefoontje naar de klantenservice) dat op bepaalde mobiele abonnementen van KPN dus 5 euro extra korting is te verkrijgen als vaste klant zijnde. Buiten de KPN compleet actie. (Samenhangend van sim kaart en handset)
Dit besefte ik dus pas na 10 jaar een abonnement te hebben bij KPN/HI. Vandaar dat ik ook even belde of dat ze iets voor vaste klanten hadden omdat ik weer wou gaan verlengen bij KPN. Nu voel ik mij als klant bij KPN erg in de maling genomen. Nu blijkt het dus dat als ik 8 jaar geleden had gebeld. Ik dus standaard 5 euro extra korting had gekregen de afgelopen 8 jaar. Die ik nu (als trouwe klant zijnde) '''teveel'' heb betaald. Oftewel €480 euro over 8 jaar.
Hoe sta ik als klant zijnde hier in mijn recht? Zou ik deze korting als klant zijnde nog als vergoeding zijnde terug kunnen vorderen? Of is dit onbegonnen zaak? Ik snap natuurlijk dat een bedrijf niet verkondigd dat ze dit kunnen en mogen doen. Maar voel me nu wel erg in de **** genomen. Zeker omdat ik mijn abonnement weer zojuist met 2 jaar heb verlengt.