Staatsloterij
Geplaatst: 06 mar 2018 18:03
Speel al jaren automatisch mee. Kreeg tot eind 2017 lotnummer per post NL.
Toen ineens niet meer. Gebeld: we zouden voortaan lotnummer per mail ontvangen.
Sindsdien krijgen we niets meer: geen post en geen mail.
Ze hebben ons mailadres wel, want we krijgen wel reclame-mailtjes.
Diverse keren gebeld en gemaild.
Steeds hetzelfde antwoord: we kunnen niets voor u doen, maar hebben het doorgestuurd naar de betreffende afdeling.
Als we bellen krijgen we wel ons lotnummer.
Zijn wij de enigen die dit meemaken?
Zo nee: hoe kunnen we dit oplossen?
Toen ineens niet meer. Gebeld: we zouden voortaan lotnummer per mail ontvangen.
Sindsdien krijgen we niets meer: geen post en geen mail.
Ze hebben ons mailadres wel, want we krijgen wel reclame-mailtjes.
Diverse keren gebeld en gemaild.
Steeds hetzelfde antwoord: we kunnen niets voor u doen, maar hebben het doorgestuurd naar de betreffende afdeling.
Als we bellen krijgen we wel ons lotnummer.
Zijn wij de enigen die dit meemaken?
Zo nee: hoe kunnen we dit oplossen?