Ziggo en klantvriendelijkheid, no way!
Geplaatst: 07 mar 2018 20:02
Mijn " case " wordt aangemaakt op zaterdag 3 maart jl. Aanleiding hiervan is dat mijn vrouw en ik uit elkaar gaan en mijn inmiddels ex vrouw een nieuw pakket heeft aangevraagd voor een ander adres. Ziggo doet de aanname dat we verhuizen en zet alles op zwart op het bestaande adres zonder dat hier ooit over is gesproken. Dus tv en internet gaan op zwart, ik neem contact op met Ziggo...
1 Een vriendelijke dame geeft aan dat het binnen 10 min geregeld is. De horizon box moet opnieuw worden geactiveerd. Helaas...dik een dag later nog niets...
2 4 maart wederom gebeld ( 30 min ) telefonisch en via de chat de toezegging dat het nu binnen 24 uur opgelost moet zijn. Menselijke fout bij Ziggo, kan gebeuren...
3 5 maart inmiddels en nog steeds geen oplossing. Nu wordt aangegeven dat er een " ticket " is aangemaakt en doorgezet. 24 uur is wederom de belofte....
4 6 maart, wederom uit eigen beweging moeten bellen, er is een fout in het systeem geslopen...wederom 30 min in de wacht...nu moet het opgelost zijn binnen 24 uur want het ligt nu bij de techneuten en ze hebben geen zaken meer openstaan dus ik ben de eerste...
5 7 maart vandaag dus...nog steeds de gehele dag geen internet maar de tv werkt weer. Wederom gebeld, telkens hetzelfde verhaal doen en een niet volledig dossier beginnen te frustreren. " meneer Snepvangers, binnen een uur is het opgelost en bellen wij u terug om dit te communiceren..." . Dat was rond 16.30uur vandaag, ik heb omstreeks 18.30 wederom zelf terug moeten bellen...
Uiteindelijk komt Ziggo vandaag met wederom een belofte...het gaat nu binnen 72 uur opgelost worden!!
Wat een ongelofelijk amateuristisch beleid en wijze van communiceren bij Ziggo. Schandalig hoe er loze beloftes worden gemaakt en hoe ontzettend slecht met mij als klant wordt omgegaan. Tig keer het woord compensatie gehoord terwijl ik gewoon een werkend pakket wil en juist begrip had voor de mens die een fout kan en mag maken. Of ik alstublieft klant mag blijven...
Niet 1 keer is er vanuit Ziggo een initiatief genomen tot communicatie richting mij. Inmiddels heb ik totaal een kleine 3 uur aan de lijn gehangen met Ziggo en wordt mij nu 72 uur aangezegd...dan moet het ECHT verholpen zijn...Inmiddels zijn we 4 dagen onderweg en dat worden er dus 7 als het aan Ziggo ligt. Als ik een nieuwe klant zou zijn had ik binnen enkele dagen een compleet werkend pakket en een monteur die alles heeft geinstalleerd over de vloer gehad. Nu ben ik meer dan 15 jaar klant en wordt er op deze wijze met je omgegaan...lekker klantvriendelijk Ziggo.
1 Een vriendelijke dame geeft aan dat het binnen 10 min geregeld is. De horizon box moet opnieuw worden geactiveerd. Helaas...dik een dag later nog niets...
2 4 maart wederom gebeld ( 30 min ) telefonisch en via de chat de toezegging dat het nu binnen 24 uur opgelost moet zijn. Menselijke fout bij Ziggo, kan gebeuren...
3 5 maart inmiddels en nog steeds geen oplossing. Nu wordt aangegeven dat er een " ticket " is aangemaakt en doorgezet. 24 uur is wederom de belofte....
4 6 maart, wederom uit eigen beweging moeten bellen, er is een fout in het systeem geslopen...wederom 30 min in de wacht...nu moet het opgelost zijn binnen 24 uur want het ligt nu bij de techneuten en ze hebben geen zaken meer openstaan dus ik ben de eerste...
5 7 maart vandaag dus...nog steeds de gehele dag geen internet maar de tv werkt weer. Wederom gebeld, telkens hetzelfde verhaal doen en een niet volledig dossier beginnen te frustreren. " meneer Snepvangers, binnen een uur is het opgelost en bellen wij u terug om dit te communiceren..." . Dat was rond 16.30uur vandaag, ik heb omstreeks 18.30 wederom zelf terug moeten bellen...
Uiteindelijk komt Ziggo vandaag met wederom een belofte...het gaat nu binnen 72 uur opgelost worden!!
Wat een ongelofelijk amateuristisch beleid en wijze van communiceren bij Ziggo. Schandalig hoe er loze beloftes worden gemaakt en hoe ontzettend slecht met mij als klant wordt omgegaan. Tig keer het woord compensatie gehoord terwijl ik gewoon een werkend pakket wil en juist begrip had voor de mens die een fout kan en mag maken. Of ik alstublieft klant mag blijven...
Niet 1 keer is er vanuit Ziggo een initiatief genomen tot communicatie richting mij. Inmiddels heb ik totaal een kleine 3 uur aan de lijn gehangen met Ziggo en wordt mij nu 72 uur aangezegd...dan moet het ECHT verholpen zijn...Inmiddels zijn we 4 dagen onderweg en dat worden er dus 7 als het aan Ziggo ligt. Als ik een nieuwe klant zou zijn had ik binnen enkele dagen een compleet werkend pakket en een monteur die alles heeft geinstalleerd over de vloer gehad. Nu ben ik meer dan 15 jaar klant en wordt er op deze wijze met je omgegaan...lekker klantvriendelijk Ziggo.