Regio Verlager belt over overstap Eneco naar Eon
Geplaatst: 12 mar 2018 15:58
Afgelopen vrijdag ben ik door Regio Verlager (KvK: 70876584) benaderd met de boodschap dat Eneco is overgenomen door Eon en dat alle klanten verplicht moeten overstappen op Eon.
Bij mijn reactie dat bij een overname dit automatisch gebeurt werd mij verteld dat dit via een aanbieding van hun moet en dat zij zijn ingeschakeld omdat er zoveel klanten moeten worden overgezet.
Ten eerste is het Eneco die Eon overneemt en niet andersom. Ten tweede is er geen reden dat hier een bedrijfje tussen zit.
Er wordt aangestuurd op een aanbod dat je vervolgens via een link in de mail online kan inzien en bevestigen.
Ik zie bij de KvK dat het hier een VoF betreft die in februari dit jaar is opgericht. Ik hoop dat ze snel uit de lucht gehaald worden. Fijn dat de eigenaren hoofdelijk aansprakelijk zijn.
Bij deze de waarschuwing, ga hier niet op in! En voeg zoveel mogelijk toe aan dit bericht op dit forum zodat het zichtbaar wordt.
Met vriendelijke groet,
Danny Gorter
Bij mijn reactie dat bij een overname dit automatisch gebeurt werd mij verteld dat dit via een aanbieding van hun moet en dat zij zijn ingeschakeld omdat er zoveel klanten moeten worden overgezet.
Ten eerste is het Eneco die Eon overneemt en niet andersom. Ten tweede is er geen reden dat hier een bedrijfje tussen zit.
Er wordt aangestuurd op een aanbod dat je vervolgens via een link in de mail online kan inzien en bevestigen.
Ik zie bij de KvK dat het hier een VoF betreft die in februari dit jaar is opgericht. Ik hoop dat ze snel uit de lucht gehaald worden. Fijn dat de eigenaren hoofdelijk aansprakelijk zijn.
Bij deze de waarschuwing, ga hier niet op in! En voeg zoveel mogelijk toe aan dit bericht op dit forum zodat het zichtbaar wordt.
Met vriendelijke groet,
Danny Gorter