LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Conclusies
-
Conclusies
Wie kan mij helpen aan Conclusies of Uitspraken?
Re: Conclusies
De conclusie is dat het niet slim was een lease-product af te sluiten en dat u nu moet betalen aan Bruneel ipv andersom.
Sweetdreams,
Kijk op www.pay-back.nl/uitspraken
Hier is een overzicht te vinden van alle zaken die met aandelenlease te maken heeft.
Mvg Pieter
Kijk op www.pay-back.nl/uitspraken
Hier is een overzicht te vinden van alle zaken die met aandelenlease te maken heeft.
Mvg Pieter
dubio
Je zal het nooit leren.
En bovenal ben je nog niet eerlijk ook.
Je word met de dag dommer en simpeler.
als jij nog een keer wijs word ben je zo weer gek van blijdschap.
Willy
Je zal het nooit leren.
En bovenal ben je nog niet eerlijk ook.
Je word met de dag dommer en simpeler.
als jij nog een keer wijs word ben je zo weer gek van blijdschap.
Willy
Tot nu toe heb ik met mijn dubieuze stellingen, oa dat Dexia niet zou willen bemiddelen (omdat ze vindt dat ze contractueel recht heeft op het geld), dat de eisen van pay-back veel te gortig zijn en dat Aegon al helemaal z'n handen er van af trekt nog steeds gelijk gehad. Althans meer dan anderen die struisvogelpolitiek bedrijven; zoals een concept-brief van Etty naar D. sturen. Daar heb je echt niks aan want ze hebben daar niet eens het personeel om dat alles te lezen.
Ik kan begrijpen dat de meeste gedupeerden liever luisteren naar de militaristische propaganda van Pay-Back of de struisvogelpolitiek van eega-lease toepassen. Maar er zijn ook FEITEN:
Dexia heeft een blunder van de eerste order gemaakt door juist in 2000 LL over te nemen. Als men nog meer zou verliezen dan de reservering voor het Dexia-aanbod en het megabedrag wat men aan Aegon heeft betaald is dat hetzelfde alsdat een bedrijf dingen gratis weggeeft. Ze proberen de schade (dei al enorm is) zo klein mogelijk te houden, hun naam is toch al kapot dus doen ze het enige wat ze nog kunnen doen: mensen aan hun contract houden en verder zo veel mogelijk besparen (op personeel ed).
Of kan Willems maar beter zijn versie van het verhaal herhalen....
Ik kan begrijpen dat de meeste gedupeerden liever luisteren naar de militaristische propaganda van Pay-Back of de struisvogelpolitiek van eega-lease toepassen. Maar er zijn ook FEITEN:
Dexia heeft een blunder van de eerste order gemaakt door juist in 2000 LL over te nemen. Als men nog meer zou verliezen dan de reservering voor het Dexia-aanbod en het megabedrag wat men aan Aegon heeft betaald is dat hetzelfde alsdat een bedrijf dingen gratis weggeeft. Ze proberen de schade (dei al enorm is) zo klein mogelijk te houden, hun naam is toch al kapot dus doen ze het enige wat ze nog kunnen doen: mensen aan hun contract houden en verder zo veel mogelijk besparen (op personeel ed).
Of kan Willems maar beter zijn versie van het verhaal herhalen....
Tussen de kwallen in de zee zal Dubio zich heerlijk thuis voelen. Waarschijnlijk ben je een van de grootste. Ik gun het je van harte!!!
Groet Arend
Groet Arend
Hatelijk zijn is ook een kunst
Dubio
Het blijft bla bla bla bla
en steeds maar afwijken waar het om gaat.
kretelogie is zo makkelijk.
Ondanks de vraag om eerlijke antwoorden te geven.
Je kan dat blijkbaar niet en blijft maar draaien.
JE BENT EN BLIJFT EEN INTRIGANTJE.
Finito voor Dubio
Willy
Het blijft bla bla bla bla
en steeds maar afwijken waar het om gaat.
kretelogie is zo makkelijk.
Ondanks de vraag om eerlijke antwoorden te geven.
Je kan dat blijkbaar niet en blijft maar draaien.
JE BENT EN BLIJFT EEN INTRIGANTJE.
Finito voor Dubio
Willy
Waar het om gaat is dat jullie een contract hebben dat je moet nakomen, en als je dat niet nakomt wordt je voor de rechter gedaagd en dan zal die bepalen of je het contract wel of niet hoeft na te komen. DAAR GAAT HET OM!
-
Deze contracten zijn vernietigd de tussenvonnissen wijzen voor een groot gedeelte huurkoop aan.de struisvogelpolitiek van eega-lease toepassen. Maar er zijn ook FEITEN:
30 juni a.s. zal de rechtbank hopelijk een uitspraak doen ten faveure van de circa 14.000 gedupeerden.
Misschien krijg je gelijk en misschien niet
Dubio jij als dexiaan moet toch met iets beters komen.
Klopt! en daar had LL voor moeten waarschuwen, dat was de "deskundig adviseur".De conclusie is dat het niet slim was een lease-product af te sluiten
Fout, dat bepaald de rechter wel (en dat pakt tot nu toe over het algemeen vrij slecht uit voor Dexia).en dat u nu moet betalen aan Bruneel ipv andersom.
Klopt, alleen is het geen kwestie schade maar gewoon geldlust van een bank die er niet voor terug deinst om daarvoor honderdduizende gezinnen en de nederlandse economie naar de sodemieter te helpen.Ze proberen de schade (dei al enorm is) zo klein mogelijk te houden, hun naam is toch al kapot dus doen ze het enige wat ze nog kunnen doen: mensen aan hun contract houden en verder zo veel mogelijk besparen
Klopt, alleen wordt Dexia waarschijnlijk véle malen meer gedaagd o.a door individule slachtoffers, 93000 via LV, 14000 via EL en dan nog via diverse kleinere groepen in nederland. Verder ook nog veroordelingen door DSI en AFM............ Kijk er niet vreemd op als ze ooit nog door de nedelandse staat voor het gerecht worden gedaagd.Waar het om gaat is dat jullie een contract hebben dat je moet nakomen, en als je dat niet nakomt wordt je voor de rechter gedaagd en dan zal die bepalen of je het contract wel of niet hoeft na te komen.
Nou, dat zit er dus dik in
Ken ik daar op wachten? We hebben een afspraak met een advocaat hoef ik die niet door te laten gaan
ga gerust naar je advocaat .
In afwachting van misschien nog jaren in het proces
Dexia-de Staat der Nederlanden.
In afwachting van misschien nog jaren in het proces
Dexia-de Staat der Nederlanden.
het lijkt net een vooetbalwedstrijd maar die is gelukkig na 90 minuten afgelopen. hoelang denk je dat het gaat duren
Ik kan er niets zinnigs over zeggen.
Ik hoop nog een half jaar....
Maar ik denk nog wel 3 jaar.
Ik hoop nog een half jaar....
Maar ik denk nog wel 3 jaar.
Ellenc, dat hangt geheel van je sitiuatie af, maar daar heb je een advocaat voor. Ga er van uit dat het wel maanden zal duren. beide partijen krijgen steeds de gelegenheid tot verweer.
Nu je een advocaat hebt kun je maar beter over gaan om dexia te dagvaarden in plaats van andersom, zeker als je goed onderbouwde feiten op tafel weet te leggen.
Nu je een advocaat hebt kun je maar beter over gaan om dexia te dagvaarden in plaats van andersom, zeker als je goed onderbouwde feiten op tafel weet te leggen.
Als je heel lang leeft maak je het misschien nog mee Ellen. Of dat dan een gelukkig leven is, is in ieder geval voor de Staat en voor Dexia bijzaak. Ga gewoon naar die advocaat! Laat je goed voorlichten!
Dankjewel ik ga maar gewoon naar die afspraak ik laat het jullie nog wel weten. Was nieuwsgierig geworden of het belangrijk was wat hier stond over de regering.