Problemen bij nieuwe abonnement Vodafone
Geplaatst: 19 mar 2018 20:22
12 Februari j.l. via de site famely&frends bij Vodafone een nieuw abonnement met telefoon afgesloten samen met nummerbehoud.
Het betreft hier een bestaand zakelijk abonnement naar een prive abonnement, waarbij je dan de zakelijken provider moet invullen en het klantnummer moet opgeven van je werkgever.
Helaas is toen een verkeerd klantnummer van die provider ingevuld, Vodafone gebeld en dit samen met een mederwerker van Vodafone laten wijzigen.
Niks aan de hand komt goed zegt Vodafone.
Na een week niks van hen te hebben gehoord toch maar eens gebeld, na 10 min. door een keuzemenu heen geworsteld toch iemand aan de lijn, met deze medewerker alles weer doorlopen en deze kwam tot de conclusie dat de beste oplossing was de reeds eerder gedane bestelling te annuleren.
Hierna samen met de medewerker er weer gelijk een nieuwe bestelling in geplaatst, je zou denken nu komt het goed.
Nee dus , de medewerker was vergeten ook het nummerbehoud eruit te halen.
Nou dan heb je pas echt een probleem , nu 20 maart en nog steeds geen oplossing ben inmiddels niet meer bereikbaar op mijn telefoon en een andere provider lost ook niks op want het nummer ligt vast bij Vodafone, en kunnen ze niet uit het systeem krijgen.
Alle call center medewerkers vinden het erg vervelend en zeggen het tezullen oplossen, maar ja u raad het al , het duurt 48 uur het duurt 5 tot 10 werkdagen en zo gaat het maar door het zijn de standaarduitdrukkingen bij Vodafone.
Inmiddels is er door de oude provider Telfort gebeld naar Vodafone en een ticket/case aangemaakt door Vodafone,dit onder enige druk van Telfort.
Telfort probeerd in ieder geval zijn klanten wel te helpen waar Vodafone dit volledig laat afweten.
Ook op het hoofdkantoor in Maastricht is het één en al arrogantie tegenover klanten die niet meer weten hoe ze het nu eindelijk wel voor elkaar kunnen krijgen.
1000 en 1 telefoonnummers met keuze menu’s om gek van te worden medewerkers die net niet in een systeem kunnen komen waar het overgaat .
Enige zelf kritiek zou bij Vodafone niet misstaan
Het betreft hier een bestaand zakelijk abonnement naar een prive abonnement, waarbij je dan de zakelijken provider moet invullen en het klantnummer moet opgeven van je werkgever.
Helaas is toen een verkeerd klantnummer van die provider ingevuld, Vodafone gebeld en dit samen met een mederwerker van Vodafone laten wijzigen.
Niks aan de hand komt goed zegt Vodafone.
Na een week niks van hen te hebben gehoord toch maar eens gebeld, na 10 min. door een keuzemenu heen geworsteld toch iemand aan de lijn, met deze medewerker alles weer doorlopen en deze kwam tot de conclusie dat de beste oplossing was de reeds eerder gedane bestelling te annuleren.
Hierna samen met de medewerker er weer gelijk een nieuwe bestelling in geplaatst, je zou denken nu komt het goed.
Nee dus , de medewerker was vergeten ook het nummerbehoud eruit te halen.
Nou dan heb je pas echt een probleem , nu 20 maart en nog steeds geen oplossing ben inmiddels niet meer bereikbaar op mijn telefoon en een andere provider lost ook niks op want het nummer ligt vast bij Vodafone, en kunnen ze niet uit het systeem krijgen.
Alle call center medewerkers vinden het erg vervelend en zeggen het tezullen oplossen, maar ja u raad het al , het duurt 48 uur het duurt 5 tot 10 werkdagen en zo gaat het maar door het zijn de standaarduitdrukkingen bij Vodafone.
Inmiddels is er door de oude provider Telfort gebeld naar Vodafone en een ticket/case aangemaakt door Vodafone,dit onder enige druk van Telfort.
Telfort probeerd in ieder geval zijn klanten wel te helpen waar Vodafone dit volledig laat afweten.
Ook op het hoofdkantoor in Maastricht is het één en al arrogantie tegenover klanten die niet meer weten hoe ze het nu eindelijk wel voor elkaar kunnen krijgen.
1000 en 1 telefoonnummers met keuze menu’s om gek van te worden medewerkers die net niet in een systeem kunnen komen waar het overgaat .
Enige zelf kritiek zou bij Vodafone niet misstaan