Wij hebben ons contract bij Online.nl op 9 sept. 2017 verlengt voor 1 jaar.Dat is telefonisch gebeurd.
Daarin is de afspraak gemaakt dat we de eerste 4 maanden €24,50 zouden vetalen en daarna 34,50.
Ook hoefden we niet te betalen voor de nieuwe diditale tv ontvanger.
Er kwam een bevestiginsmail met andere bedragen.
Meteen contact opgenomen.
Zou aangepast worden.
Na heel veel bellen en eindeloos wachten aan de telefoon eindelijk een nieuwe bevestigingsmsil ontvangen op 23 sept.
Daarin stond dat wij voor ons internetven tv 24,50 de eerste 4 maanden en daarna 34,50 gaan betalen.
Helaas wrden er steeds te hoge bedragen en onduidelijke rekeningen gestuurd!!
Na veel bellen werd er maandag gezegd dat de prijs van tv 21 sept.2017met 5 euro omhoog is gegaan.
Ik zou hier mee akkoord zijn gegaan.
Maar volgens mij klopt dat niet,mijn nieuwe contractbevestiging is van 23 sept.
Ik kom er niet uit met Online.nl
Wat kunnen we hier nog aan doen???
Zijn er meer mensen met deze klachten van Online.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online verhoogd afgesproken maandbedrag met €5,00
Re: Online verhoogd afgesproken maandbedrag met €5,00
Nooit bellen maar mailen, dat wegens bewijs dat vaker achteraf nodig is dus nooit weg gooien......
U heeft recht op de beloofde bedragen en de verhoging is te laat gestuurd.
Een mail is binnen enkele seconden na afsluiten binnen geld voor dit verlengde jaar!
Wel bij klagen de eerder ontvangen mail volledig met verzend datum door hun bijsluiten als bewijs.
U heeft recht op de beloofde bedragen en de verhoging is te laat gestuurd.
Een mail is binnen enkele seconden na afsluiten binnen geld voor dit verlengde jaar!
Wel bij klagen de eerder ontvangen mail volledig met verzend datum door hun bijsluiten als bewijs.
Re: Online verhoogd afgesproken maandbedrag met €5,00
Er is een geschillencommissie. Dien daar uw klacht in.