Pagina 1 van 1

Rofra Home reageert niet op klachten

Geplaatst: 22 mar 2018 19:10
door MAVO
[ongefundeerde passage verwijderd]
Op het oog mooie producten, maar bij een klacht ben je opeens geen klant meer.
Je wordt niet telefonisch te woord gestaan, alles gebeurd per mail.
Dat is de beste manier om iemand met een klacht af te schepen.
Helaas Rofra Home, één klant kwijt en deze klant had voor vele andere nieuwe klanten kunnen zorgen.
Nu met een product thuis dat absoluut geen reclame is.
Dus aanstaande klanten van Rofra Home, ben gewaarschuwd!!!

Re: Rofra Home reageert niet op klachten

Geplaatst: 23 mar 2018 09:54
door NeoDutchio
Wat hoopt u te bereiken met uw waarschuwing? Wat heeft u zelf gedaan me alle waarschuwingen die al gegeven zijn? Alleen op Radar staan al 41 klachten en waarschuwingen. Maar ja, waarom zal je vooraf gaan kijken waar je gaat kopen he.

Re: Rofra Home reageert niet op klachten

Geplaatst: 23 mar 2018 10:07
door crazyme
De winkel is niet cbw erkend dus een stap naar de geschillencommissie zit er niet in.

U kunt natuurlijk wel gewoon de winkel in stappen of een ritje naar Vaassen (het hoofdkantoor) er aan wagen.

Inhoudelijk valt er niets te zeggen aangezien u helemaal niets over uw klacht heeft verteld.
Het kan dus ook nog zijn dat uw klacht gewoon terecht is afgewezen.

Re: Rofra Home reageert niet op klachten

Geplaatst: 23 mar 2018 12:02
door MAVO
Dan staan er nu dus 42 klachten...
Alles zelf al geprobeerd met Rofra Home,dus daarom gewoon een waarschuwing.
Niet bedoeld om een sneer baniemsnd anders te krijgen.Dat Rofra Home zo met klanten omgaat is al erg genoeg.Rofra Home geeft gewoon niet thuis .

Re: Rofra Home reageert niet op klachten

Geplaatst: 23 mar 2018 12:06
door witte angora
MAVO schreef:Dan staan er nu dus 42 klachten...
Alles zelf al geprobeerd met Rofra Home,dus daarom gewoon een waarschuwing.
Niet bedoeld om een sneer baniemsnd anders te krijgen.Dat Rofra Home zo met klanten omgaat is al erg genoeg.Rofra Home geeft gewoon niet thuis .
Het is alweer ruim 20 jaar geleden dat ik een klacht had over Rofra. Het is indertijd dan wel opgelost omdat ik steevast naar de winkel ging, maar met de grootste moeite. Rofra is gewoon geen fijne winkel wat de klantenservice betreft. Dat is al vele jaren zo, en ze zijn kennelijk niet van plan er ook maar iets aan te veranderen.

Maar het feit dat dit bedrijf nog steeds bestaat maakt duidelijk dat veel mensen waarschuwingen niet lezen, of gewoon negeren. Jammer, want er zijn betere winkels, in dezelfde prijsklasse, of zelfs goedkoper.