Toolware levert bestelling niet
Geplaatst: 24 mar 2018 12:40
Ik was op zoek naar een specifiek gereedschap (onderdeel) en kwam op de website van Toolware terecht. Dit is een bijna perfect opgezette website waar je gereedschap van de bekende merken kunt bestellen. E.e.a. geeft een zeer vertrouwd gevoel en deed mij besluiten tot aanschaf over te gaan.
Helaas!!!
Ik heb een onderbouwlade voor een Gedore gereedsschapswagen besteld. Nu (24/3/2018) +/- 3 weken geleden. Onderdeel was volgens de website direct leverbaar en zou binnen een week worden geleverd. Helaas niets is minder waar.
Via de contact optie heb ik gereclameerd maar geen enkele reactie hierop.
Deze week 6 x gebeld met de "service medewerkers" (telefoonnummer van de site) en elke keer weer " Oh wat vervelend voor U, ik ben slechts de telefoniste en ik ga direct een terugbel verzoek indienen, U wordt vandaag nog terug gebeld". U raad het al. Geen enkele reactie.
Via Google een 06 nummer achterhaald, bericht ingesproken en ook hier geen enkele reactie.
Het lijkt erop dat ik bij een call center aankom die de opdracht hebben gekregen om vriendelijk te blijven, veel beloven maar vooral geen enkele aktie uit te zetten.
Inmiddels heb ik bv via Trustpilot (een site om aankoop ervaringen te delen) kinnen constateren dat ik niet de enige ben.
Ik probeer nu om via zoveel mogelijk media dit bekend te stellen zodat er een halt wordt toegeroepen aan deze praktijken van Toolware of dat Toolware zijn verantwoordelijkheden gaat oppakken.
Met vriendelijke groet
Milco Hendrix
Helaas!!!
Ik heb een onderbouwlade voor een Gedore gereedsschapswagen besteld. Nu (24/3/2018) +/- 3 weken geleden. Onderdeel was volgens de website direct leverbaar en zou binnen een week worden geleverd. Helaas niets is minder waar.
Via de contact optie heb ik gereclameerd maar geen enkele reactie hierop.
Deze week 6 x gebeld met de "service medewerkers" (telefoonnummer van de site) en elke keer weer " Oh wat vervelend voor U, ik ben slechts de telefoniste en ik ga direct een terugbel verzoek indienen, U wordt vandaag nog terug gebeld". U raad het al. Geen enkele reactie.
Via Google een 06 nummer achterhaald, bericht ingesproken en ook hier geen enkele reactie.
Het lijkt erop dat ik bij een call center aankom die de opdracht hebben gekregen om vriendelijk te blijven, veel beloven maar vooral geen enkele aktie uit te zetten.
Inmiddels heb ik bv via Trustpilot (een site om aankoop ervaringen te delen) kinnen constateren dat ik niet de enige ben.
Ik probeer nu om via zoveel mogelijk media dit bekend te stellen zodat er een halt wordt toegeroepen aan deze praktijken van Toolware of dat Toolware zijn verantwoordelijkheden gaat oppakken.
Met vriendelijke groet
Milco Hendrix