Ryanair betaalt toegezegde kostenvergoeding niet uit
Geplaatst: 24 mar 2018 15:23
Ryanair zegt op 20-12-2017 schriftelijk een kostenvergoeding toe wegens plotselinge annulering (een half uur voor vertrek!). De vergoeding zou binnen 10 werkdagen worden uitbetaald. Toen betaling uitbleef per mail gerappelleerd op 01-02-18 en 21-02-18. Mails kwamen niet terug. Geen enkele reactie en nog steeds geen betaling ontvangen.
Alhoewel vliegen met Ryanair doorgaans wel te doen is, bijzonder teleurgesteld! Arrogantie of onbeschoft behandelen van klanten?
Misschien eens een onderwerp voor Tros Radar?
Wie heeft dezelfde ervaringen?
Hoe kan ik toch mijn geld terugkrijgen?
Alhoewel vliegen met Ryanair doorgaans wel te doen is, bijzonder teleurgesteld! Arrogantie of onbeschoft behandelen van klanten?
Misschien eens een onderwerp voor Tros Radar?
Wie heeft dezelfde ervaringen?
Hoe kan ik toch mijn geld terugkrijgen?