tv-aansluiting door upc
Geplaatst: 24 jun 2004 10:08
Sinds weken zijn wij bezig om de tv-aansluiting in onze nieuwe woning (nieuwbouw) via eneco en upc te realiseren. Dit tot op heden telefonisch wat ons bij elk telefoontje 0,10 cent per minuut kost. Elke keer wordt ons toegezegd dat er iemand morgen/overmorgen langskomt en het in orde maakt. Wij werden door eneco naar upc verwezen, en upc verwees op zijn beurt naar eneco. Al die tijd tikte de belmeter door .
Inmiddels hebben wij wel de rekeningen binnengekregen.
Gisteren (23 juni) is er eindelijk iemand van upc geweest. Dat kostte mij een vrije dag, want er zou iemand van 12.00-18.00 uur langskomen. Hoe verwonderlijk is het dan, daar waar wij uitgingen van nu krijgen wij eindelijk tv, dat upc komt kijken, in de meterkast wat nakijkt probeert het kastje open te krijgen. Als dit niet lukt, schroeft hij het maar weer dicht en mompelt dat de aannemer moet kijken. Als ik verder vraag begrijp ik dat hij bedoelt dat de aannemer van UPC moet kijken en dat dat niet meer zou lukken diezelfde dag. Wanneer wel, weet hij ook niet.
Als mijn man belt met upc klantenservice en dit vertelt, krijgt hij hetzelfde verhaal: er moet een aannemer langskomen en naar kijken. Er zit niets anders op dan te wachten hierop. Als mijn man verder vraagt waarom dit allemaal zo lang moet duren, waarom wij zo lang moeten wachten op tv-aansluiting, hangt mevrouw van klantenservice gewoon op met de mededeling: ik verval in herhaling, het gesprek heeft geen zin.
Ik vind het onbegrijpelijk en werkelijk schandalig dat na weken bellen eindelijk iemand langskomt en dat er dan niets gebeurt. Dat de oplevering van onze woning al ruim 4 weken geleden is geweest en dat er nu nog een aannemer moet komen kijken. Dat 3 deuren verder gewoon tv gekeken kan worden. En het ergste: dat als wij ons verhaal willen vertellen (0,10 cent per minuut) dat wij op deze manier afgescheept worden door upc “klantenservice”.
Inmiddels hebben wij wel de rekeningen binnengekregen.
Gisteren (23 juni) is er eindelijk iemand van upc geweest. Dat kostte mij een vrije dag, want er zou iemand van 12.00-18.00 uur langskomen. Hoe verwonderlijk is het dan, daar waar wij uitgingen van nu krijgen wij eindelijk tv, dat upc komt kijken, in de meterkast wat nakijkt probeert het kastje open te krijgen. Als dit niet lukt, schroeft hij het maar weer dicht en mompelt dat de aannemer moet kijken. Als ik verder vraag begrijp ik dat hij bedoelt dat de aannemer van UPC moet kijken en dat dat niet meer zou lukken diezelfde dag. Wanneer wel, weet hij ook niet.
Als mijn man belt met upc klantenservice en dit vertelt, krijgt hij hetzelfde verhaal: er moet een aannemer langskomen en naar kijken. Er zit niets anders op dan te wachten hierop. Als mijn man verder vraagt waarom dit allemaal zo lang moet duren, waarom wij zo lang moeten wachten op tv-aansluiting, hangt mevrouw van klantenservice gewoon op met de mededeling: ik verval in herhaling, het gesprek heeft geen zin.
Ik vind het onbegrijpelijk en werkelijk schandalig dat na weken bellen eindelijk iemand langskomt en dat er dan niets gebeurt. Dat de oplevering van onze woning al ruim 4 weken geleden is geweest en dat er nu nog een aannemer moet komen kijken. Dat 3 deuren verder gewoon tv gekeken kan worden. En het ergste: dat als wij ons verhaal willen vertellen (0,10 cent per minuut) dat wij op deze manier afgescheept worden door upc “klantenservice”.