Ontevreden over vernieuwde Rabobank-app
Geplaatst: 27 mar 2018 11:18
De Rabobank meent dat het handig is dat de klant op alle apparaten in dezelfde bankomgeving werkt.
Als zakelijke Rabo klant zijn wij nu verplicht om te werken met dezelfde mogelijkheden die de app op je telefoon biedt. Hier is niet over nagedacht. Er zijn dingen veranderd die voor de zakelijke klant zeer onhandig zijn.
- Om transacties wekelijks in het bankboek te kunnen verwerken printen wij de transacties van die week uit. Dat was voorheen heel simpel en
doeltreffend. Dat kan nu alleen nog via een 'houtje touwtje' oplossing.
- Voor elke transactie stond voorheen de datum, dat is nu geclusterd wat voor het overnemen in het bankboek onhandig is.
- Het adresboek is overgenomen in deze nieuwe bankomgeving, maar alle daarin vaststaande omschrijvingen (debiteurennummers bijvoorbeeld) zijn
verdwenen. Er is geen adresboek meer waar je dingen in aan kunt passen of in je overboeking kunt aanklikken.
- De omschrijvingen bij elke transactie (debiteurennummer klant en omschrijving) zijn alleen te zien, pas nadat je elke transactie open klikt. In geprinte
versie dus onzichtbaar.
Ik heb gebeld met de bank. De medewerker geeft toe dat er al veel meer klachten over binnen zijn gekomen.
De app is prima op je telefoon om even snel iets te checken of over te maken. Maar op je pc en zeker voor zakelijk gebruik dien je meer mogelijkheden te hebben.
Ik hoop dat veel mensen hun beklag doen zodat de Rabobank dit gaat oplossen!
Als zakelijke Rabo klant zijn wij nu verplicht om te werken met dezelfde mogelijkheden die de app op je telefoon biedt. Hier is niet over nagedacht. Er zijn dingen veranderd die voor de zakelijke klant zeer onhandig zijn.
- Om transacties wekelijks in het bankboek te kunnen verwerken printen wij de transacties van die week uit. Dat was voorheen heel simpel en
doeltreffend. Dat kan nu alleen nog via een 'houtje touwtje' oplossing.
- Voor elke transactie stond voorheen de datum, dat is nu geclusterd wat voor het overnemen in het bankboek onhandig is.
- Het adresboek is overgenomen in deze nieuwe bankomgeving, maar alle daarin vaststaande omschrijvingen (debiteurennummers bijvoorbeeld) zijn
verdwenen. Er is geen adresboek meer waar je dingen in aan kunt passen of in je overboeking kunt aanklikken.
- De omschrijvingen bij elke transactie (debiteurennummer klant en omschrijving) zijn alleen te zien, pas nadat je elke transactie open klikt. In geprinte
versie dus onzichtbaar.
Ik heb gebeld met de bank. De medewerker geeft toe dat er al veel meer klachten over binnen zijn gekomen.
De app is prima op je telefoon om even snel iets te checken of over te maken. Maar op je pc en zeker voor zakelijk gebruik dien je meer mogelijkheden te hebben.
Ik hoop dat veel mensen hun beklag doen zodat de Rabobank dit gaat oplossen!