Wish-transactie niet in bestelhistorie? Volg dit stappenplan
Geplaatst: 29 mar 2018 15:14
Soms komt het voor op WISH dat je een artikel besteld. Na betaling is de transactie niet te zien in de BESTELHISTORIE.
Waardoor dit komt is mij niet bekend. Het viel mij wel op dat dit probleem zich alleen voordeed als ik via de smartphone iets kocht.
Ik had nooit het probleem via de desktop...
Maar Check dus ALTIJD na betaling of het voorkomt in de bestelhistorie.
Zo niet, neem dan gelijk actie en wacht niet te lang.
Inmiddels is het mij 4x overkomen en heb alle keren mijn geld terug gekregen...
Daarvoor heb de volgende oplossing gevonden...
- Ga naar uw bankgegevens en kijk of het bedrag afgeschreven is van uw rekening
- Zo ja, kopieer deze gegevens.
- Ga naar de site KLARNA.com (klarna regelt de betalingen aan wish etc)
- Ga naar de pagina: Klantenservice
- Onderaan deze pagina ziet u staan: START EEN CHAT. Klik hier op...
- Vul de gegevens die gevraagd worden zoals: Naam, Betalingsomschrijving en e-mail adres..
- Start de Chat.
- Leg het probleem voor aan de operator en vergeet daarbij vooral niet de betalingsgegevens die u heeft gekopieerd in het tekstveld te plakken als bewijs dat u betaald heeft.
- Vraag om teruggave van uw betaling via de Chat..
- Operator gaat het in behandeling nemen.
- Binnen 15 dagen terugbetaling van uw betaling...
Ik hoop dat deze oplossing ook voor andere kopers Wish werkt
Waardoor dit komt is mij niet bekend. Het viel mij wel op dat dit probleem zich alleen voordeed als ik via de smartphone iets kocht.
Ik had nooit het probleem via de desktop...
Maar Check dus ALTIJD na betaling of het voorkomt in de bestelhistorie.
Zo niet, neem dan gelijk actie en wacht niet te lang.
Inmiddels is het mij 4x overkomen en heb alle keren mijn geld terug gekregen...
Daarvoor heb de volgende oplossing gevonden...
- Ga naar uw bankgegevens en kijk of het bedrag afgeschreven is van uw rekening
- Zo ja, kopieer deze gegevens.
- Ga naar de site KLARNA.com (klarna regelt de betalingen aan wish etc)
- Ga naar de pagina: Klantenservice
- Onderaan deze pagina ziet u staan: START EEN CHAT. Klik hier op...
- Vul de gegevens die gevraagd worden zoals: Naam, Betalingsomschrijving en e-mail adres..
- Start de Chat.
- Leg het probleem voor aan de operator en vergeet daarbij vooral niet de betalingsgegevens die u heeft gekopieerd in het tekstveld te plakken als bewijs dat u betaald heeft.
- Vraag om teruggave van uw betaling via de Chat..
- Operator gaat het in behandeling nemen.
- Binnen 15 dagen terugbetaling van uw betaling...
Ik hoop dat deze oplossing ook voor andere kopers Wish werkt