LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaat overheid zaken doen met Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
opap2

Gaat overheid zaken doen met Dexia

Ongelezen bericht door opap2 »

Bemiddeling door de goedwillende, maar zonder bevoegdheid werkende, commissie Oosting is stopgezet. Dexia- Dirk Bruneel wijst alle schuld af, maar verzet zich wel tegen het prijsgeven van details, omdat hiermee een dolk in de rug van Dexia zou worden gestoken. HOEVEEL MENSEN WORDEN DOOR DATZELFDE DEXIA GESTOKEN!!!!!

In België pakt JUSTITIE de zaken aan, en wordt Dexia ook verder niet ontzien.
Het gaat om:
1. Spaarselect, dat de in Belgié verboden lease-producten van Labouchere/Dexia heeft verkocht.
2. Dexia en Artesia i.v.m. koersmanipulaties enz.en dubieuze kredietverstrekkingen.(*Bruneel was toen directievoorzitter
van Artesia)
3. Vier topfunctionarissen van Dexia, verdacht van fraude

WAAR BLIJFT NEDERLAND? Financiën, justitie, sociale zaken, volksgezondheid.
Worden de lease-gedupeerden nu aan hun lot overgelaten?

IN NEDERLAND (bron: Fin. Dagblad 10-4-2004) wil Dexia dochter Artesia (*zie hierboven) , / lees Dexia, aktief worden met financiering van overheden en publieke werken en wordt dan concurrent van de Bank Ned. Gemeenten en de Waterschapsbank, ze zeggen al goede contacten te hebben.
Het hoeft geen betoog, dat lease-gedupeerden EEN KLAP IN HUN GEZICHT zouden krijgen en zich in de steek gelaten zouden voelen, als de overheid , op welk nivo dan ook, zaken zou gaan doen met uitgerekend Dexia.

Opap2 kan niet in de keuken kijken, maar 1 ding is zeker. In een beschaafd land had dit nooit mogen gebeuren maar
had dit zeker al lang opgelost moeten zijn. Het vergalt het leven van veel mensen en veroorzaakt gezondheidsklachten, enz.
HOE LANG AL, HOE LANG NOG

Vergeleken met België zijn we in dit opzicht een arrogant een dom land .

hoffie

Re: Gaat overheid zaken doen met Dexia

Ongelezen bericht door hoffie »

jajaja we zijn een dom land..... NEE mensen die hier ingestapt zijn zijn DOM, want die wisten donders goed dat ze risico's namen maar zagen gewoon stuk voor stuk dollar tekens in hun oogies

leja

Ongelezen bericht door leja »

Hoffie.!!!!!
[quote]
maar zagen gewoon stuk voor stuk dollar tekens in hun oogies

Dan moet je wel zelf voor de spiegel gaan staan om naar je oogjes te kijken.
Hoffie wil je even tellen hoeveel spiegels dat zouden kunnen zijn ? ... su6 LP

mali

Ongelezen bericht door mali »

Hoffie, kun je aangeven waar in het contract of de brochires wordt gewezen op de risico's?
Kijk, dan kun je het weten, anders niet.

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

Hoffie kan niet eens lezen, zie topic "Vandaag in de Telegraaf" dus laat staan dat hij een brochure van Dexia kan ontcijferen.
Links laten liggen, deze Dexiaan en niet meer op reageren. Anders krijgen we weer van die oeverloze en zinloze discussies.

Annet

Math

Ongelezen bericht door Math »

Beste hoffie,

Dit is een forum voor gedupeerden van Legio Lease. Het is niet de bedoeling dat hier onruststokers die zelf niet gedupeerd zijn ons even komen zeggen dat we dom zijn. Als jij denkt dat 200.000 mensen dom zijn vindt ik dit wat te ver gaan. Ik wil je dan ook vragen om op te hoepelen van dit forum.

Rutger

Ongelezen bericht door Rutger »

Math volgens mij ben jij heel intelligent, mais je mens, :shock:

kwast

Ongelezen bericht door kwast »

Ik denk wel dat 200.000 mensen dom zijn maar ik denk niet dat die allemaal in de verkooptrucs zijn gestonken...

Math

Ongelezen bericht door Math »

Rutger,

Bedankt dat je zo snel kunt inschatten dat ik een Limburger ben.

Gesloten