servicekosten
Geplaatst: 01 apr 2018 03:58
mijn huur wordt als volgt berekend :
Kale Huur 525
service kosten 100
- schoonmaken gemeenschappelijke ruimten 17
-energie gemeenschappelijke ruimten 16
- huismeesterkosten 14
-kosten voor dienst en recreatie ruimten 13
-overige kosten kabel , internet, vuilafvoer etc 40
voorschot energie gas en elektra 50
Ik heb daarover de volgende vragen :
Hebben geen huismeester hier, wel verhuurder alle dagen. Kan hij ook de rol van huismeester spelen en zichzelf daarvoor belonen. Dan snap ik de kosten hiervoor. En hij zit 8 maanden van de 12 in buitenland. Kunnen huismeesterkosten dan wel doorlopen ?
Hebben hier geen dienst en recreatieruimten . Hoe dit aan te kaarten. Is wel beneden klein kantoortje.
Mag ik wel of niet de keuken in en waarvoor betaal ik er dan voor ? Hoe dit nu te spelen met verhuurder. Hij zegt, heb er niks te zoeken. Wil ook geen conflict, hoe dit aan te pakken dus. Ik zit hier nu al 9 maanden, Kan bedragen verrekenen omdat onterecht ergens bedragen voor worden betaald.
Kan dit in onderling overleg of beter huurcommssie in te schakelen ? Wij zitten in totaal met 7 huurders. Als ik dan energie kijk gem ruimten dan x 7 120 e voor een keuken van 4 bij 4.
Ik heb hier zelfstandige keuken, maar is zo beperkt in mogelijkheden. Heb een 2 pits keramisch kookplaat, echte energievreter. Zit geen deksel bij, dus oppassen met afkoelen, mag ik aangeven een beter en energiezuiniger apparaat te willen en met deksel voor veiligheid ?
Kale Huur 525
service kosten 100
- schoonmaken gemeenschappelijke ruimten 17
-energie gemeenschappelijke ruimten 16
- huismeesterkosten 14
-kosten voor dienst en recreatie ruimten 13
-overige kosten kabel , internet, vuilafvoer etc 40
voorschot energie gas en elektra 50
Ik heb daarover de volgende vragen :
Hebben geen huismeester hier, wel verhuurder alle dagen. Kan hij ook de rol van huismeester spelen en zichzelf daarvoor belonen. Dan snap ik de kosten hiervoor. En hij zit 8 maanden van de 12 in buitenland. Kunnen huismeesterkosten dan wel doorlopen ?
Hebben hier geen dienst en recreatieruimten . Hoe dit aan te kaarten. Is wel beneden klein kantoortje.
Mag ik wel of niet de keuken in en waarvoor betaal ik er dan voor ? Hoe dit nu te spelen met verhuurder. Hij zegt, heb er niks te zoeken. Wil ook geen conflict, hoe dit aan te pakken dus. Ik zit hier nu al 9 maanden, Kan bedragen verrekenen omdat onterecht ergens bedragen voor worden betaald.
Kan dit in onderling overleg of beter huurcommssie in te schakelen ? Wij zitten in totaal met 7 huurders. Als ik dan energie kijk gem ruimten dan x 7 120 e voor een keuken van 4 bij 4.
Ik heb hier zelfstandige keuken, maar is zo beperkt in mogelijkheden. Heb een 2 pits keramisch kookplaat, echte energievreter. Zit geen deksel bij, dus oppassen met afkoelen, mag ik aangeven een beter en energiezuiniger apparaat te willen en met deksel voor veiligheid ?