LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile thuis - loze beloftes installatie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
BiancaPlein

T-mobile thuis - loze beloftes installatie

Ongelezen bericht door BiancaPlein »

Ik heb een week geleden met de klantenservice van T-mobile gebeld om een pakket Thuis af te sluiten. Mijn vraag was hierbij of het 9 april uiterlijk aangesloten kon worden, omdat ik 7 april ga verhuizen. Dat was geen probleem en ik heb het ook in de bevestigingsbrief dat het ongeveer 9 april wel aangesloten zou worden. Nu wil ik een afspraak maken bij de monteur, want glasvezel kan alleen via een monteur, en dan krijg ik te horen dat de eerste datum wat mogelijk is 18 april is. Dit is 1,5 week later dan mij beloofd werd. Ik zou 2 a 3 dagen later nog wel overleven, maar deze termijn is te lang. En nu zit ik eraan vast en doen ze niet eens hun best om iets anders mogelijk te maken. (Ik zit er trouwens aan vast, omdat ik voor deze snelle aanleverdatum mijn opzegtermijn van 14 dagen aan de kant zou schuiven).
Zelfs nu ik in problemen kom met thuiswerken, aangezien ik zonder internet niks kan, blijven ze bij het verhaaltje dat de lijn anders niet gereed is en het pakket echt niet eerder aan kan komen.
Weet iemand hoe ik misschien toch nog meer gedaan krijg bij de klantenservice?

grun

Re: T-mobile thuis - loze beloftes installatie

Ongelezen bericht door grun »

Misschien dat je de periode zonder internet kunt overbruggen met een dongle van T-Mobile. Die plug je in een usb aansluiting op je pc, dan kun je tenminste internetten.

Mark1992

Re: T-mobile thuis - loze beloftes installatie

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Misschien dat je er nog wel zou kunnen oversluiten, in de bevestiging staat namelijk dat het ''ongeveer'' (wat is dit precies?) op 9 april aangesloten zou worden. Je geeft aan dat je de 14 dagen bedenktermijn aan de kant hebt geschoven wegen de optie tot snelle levering. Dan moet T-Mobile die sneller levering echter wel waarmaken. Wanneer zij nu zeggen ''U kunt niet oversluiten want u heeft afstand gedaan van uw 14 daagse bedenktermijn'', dan kunt u antwoorden dat zij dan wel leveringsplicht hebben waarvoor de 14 daagse bedenktermijn heeft afgedaan. Zij kunnen nu dan niet stellen dat u wel aan de voorwaarden moet voldoen, maar dat zij zelf wel de vrijheid hebben om af te wijken van de gemaakte afspraak.

Gesloten