Pagina 1 van 1
Luxe bedden
Geplaatst: 03 apr 2018 16:32
door Esther Derksen
Half december hebben wij na alle tervredenheid een bed besteld bij luxe bedden in Duiven. Blij verrast waren we toen er gesproken werd om in week 10 het bed na verwachting te leveren. Echter werd het uitgesteld na week 12 toen week 14 en week 15 en nu blijkt na meerdere malen zelf telefonisch contact opgenomen te hebben om navraag van de status dat het week 17 wordt... echter werd er bij een gesprek eerder gezegd dat Er een onderdeel van het bed uitgesteld of niet op voorraad was en vanmiddag werd gemeld of dat er een onderdeel niet besteld is of te wel verkeerd ingevoerd. Met gevolg dat we nu een optie hebben voor een leenbed en geen compensatie en we nog 10 weken moeten wachten op het juiste bed. U snapt voor iemand met reuma niet de oplossing. Niet klantvriendelijk of meegedacht.
Re: Luxe bedden
Geplaatst: 03 apr 2018 16:51
door Lady1234
Vervelend, maar had u dan uw eigen bed weggedaan dat u een leenbed nodig hebt?
Re: Luxe bedden
Geplaatst: 10 apr 2018 16:29
door Esther Derksen
nee mij bed is slecht en is gecommuniceerd dat week 10 en later week 15 geleverd zou worden. Zeker gezien mijn reuma een must. Nu bij nieuwe bestelling weer 10 weken wachten
Re: Luxe bedden
Geplaatst: 10 apr 2018 16:41
door Lady1234
En is het leenbed dan ook slecht?
Re: Luxe bedden
Geplaatst: 10 apr 2018 16:44
door Lowieze
U krijgt een leenbed aangeboden? Vind ik niet zo'n slechte optie en wel klantvriendelijk.
Zou het leenbed dan nog slechter zijn dan uw oude bed?
Re: Luxe bedden
Geplaatst: 11 apr 2018 15:10
door Miepje1
Tja, het werd 'na' verwachting geleverd en later zelfs 'na' week 15. Dan klopt het toch dat het later komt?