In november heb ik mijn prepaid overgezet naar een abonnement met nummerbehoud.
Pas in maart kon ik weer bellen.
In de tussentijd is er steeds geld van m'n rekening afgeschreven. De klantenservice bevestigde steeds opnieuw het probleem maar kwam niet met een jongeman oplossing.
Contact via Messenger gezocht. Daarop is me toegezegd dat ik een schadevergoeding zou krijgen van 75 euro en pas abonnementskosten ga betalen als alles afgehandeld is. Maar nog steeds worden er wonderlijke bedragen afgeschreven. Vorige week weer 50,35 euro.
Controle via mijntelfort.nl lukt niet, want deze werkt niet vanwege een nieuw systeem bij Telfort.
Wat kan ik nog ondernemen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort afschrijvingen
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Telfort afschrijvingen
Je kunt de bedragen storneren en Telfort schriftelijk duidelijkheid te geven over de rekeningen.aartska schreef:In november heb ik mijn prepaid overgezet naar een abonnement met nummerbehoud.
Pas in maart kon ik weer bellen.
In de tussentijd is er steeds geld van m'n rekening afgeschreven. De klantenservice bevestigde steeds opnieuw het probleem maar kwam niet met een jongeman oplossing.
Contact via Messenger gezocht. Daarop is me toegezegd dat ik een schadevergoeding zou krijgen van 75 euro en pas abonnementskosten ga betalen als alles afgehandeld is. Maar nog steeds worden er wonderlijke bedragen afgeschreven. Vorige week weer 50,35 euro.
Controle via mijntelfort.nl lukt niet, want deze werkt niet vanwege een nieuw systeem bij Telfort.
Wat kan ik nog ondernemen?
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort afschrijvingen
Hallo aartska,
Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en voor je oplossen.
Graag ons forum bezoeken en jouw NAW-gegevens achterlaten in een privébericht. Laat je het hier even weten zodra je dit hebt gedaan? Ik ga dan meteen voor je aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum)
Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en voor je oplossen.
Graag ons forum bezoeken en jouw NAW-gegevens achterlaten in een privébericht. Laat je het hier even weten zodra je dit hebt gedaan? Ik ga dan meteen voor je aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum)