Pagina 1 van 1
Ziggo en omgaan met vaste klanten
Geplaatst: 06 apr 2018 11:56
door appeltje76
Twee weken geleden begon alle ellende met Ziggo. Opeens konden we geen tv meer kijken. Na contact met Ziggo bleek dat we opeens weer woonden op het adres waar we 4 jaar geleden gewoond hadden. Dit zou opgelost worden. Na een paar dagen was dit opgelost maar nu deed de telefoon het niet meer. De telefoon stond nu op het adres van 4 jaar geleden. Uiteindelijk zou dit opgelost worden maar kregen we steeds mailtjes dat we toch een ander nummer kregen, weer op het andere adres woonden en noem maar op. Na een paar dagen kregen we te horen dat er een storing was in de straat. Dit gebeurde op 29 maart en zou tot 3 april duren. Elke dag kwam er een dag bij (heel vreemd want andere klanten hadden er geen last van). Uiteindelijk 5 april zouden we weer vaste telefoon hebben. Maar nee hoor weer geen vaste telefoon. Ondertussen liepen de mobiele kosten compleet uit de hand (we hebben tenslotte niet voor niets onbeperkt bellen). Weer contact opgenomen maar nee ze wisten het ook niet. Het zou aan onze kabels liggen. Alle kabels vervangen maar nog een probleem. Nadat ik zei dat er dan maar een monteur moest komen kwamen ze met het voorstel dat deze op zijn vroegst 10 april kon komen. Natuurlijk gingen we hier niet mee akkoord. Dan konden ze niets voor ons doen want het was zo druk momenteel voor de monteurs. Nu alles opgezegd en toen kwamen ze nog aanzetten met de melding dat we nog een maand aan ze vastzaten want dat waren de regels. Uitgelegd dat hun regels ook zijn dat ze een dienst leveren wat ze al weken niet doen door hun fout.
Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten
Geplaatst: 06 apr 2018 16:16
door Ziggowebteam
Zo te lezen gaat hier heel wat mis! Geheel begrijpelijk dat je dan wilt opzeggen maar uiteraard helpen we je liever met het oplossen van je probleem. Wil je ons een privebericht sturen met je postcode+huisnummer en een kopie van bovenstaand bericht? Dan gaan we je daar verder helpen.
Groet,
Jelle van Ziggo
Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten
Geplaatst: 06 apr 2018 16:20
door Moneyman
appeltje76 schreef:Twee weken geleden begon alle ellende met Ziggo. Opeens konden we geen tv meer kijken. Na contact met Ziggo bleek dat we opeens weer woonden op het adres waar we 4 jaar geleden gewoond hadden. Dit zou opgelost worden. Na een paar dagen was dit opgelost maar nu deed de telefoon het niet meer. De telefoon stond nu op het adres van 4 jaar geleden. Uiteindelijk zou dit opgelost worden maar kregen we steeds mailtjes dat we toch een ander nummer kregen, weer op het andere adres woonden en noem maar op. Na een paar dagen kregen we te horen dat er een storing was in de straat. Dit gebeurde op 29 maart en zou tot 3 april duren. Elke dag kwam er een dag bij (heel vreemd want andere klanten hadden er geen last van). Uiteindelijk 5 april zouden we weer vaste telefoon hebben. Maar nee hoor weer geen vaste telefoon. Ondertussen liepen de mobiele kosten compleet uit de hand (we hebben tenslotte niet voor niets onbeperkt bellen). Weer contact opgenomen maar nee ze wisten het ook niet. Het zou aan onze kabels liggen. Alle kabels vervangen maar nog een probleem. Nadat ik zei dat er dan maar een monteur moest komen kwamen ze met het voorstel dat deze op zijn vroegst 10 april kon komen. Natuurlijk gingen we hier niet mee akkoord. Dan konden ze niets voor ons doen want het was zo druk momenteel voor de monteurs. Nu alles opgezegd en toen kwamen ze nog aanzetten met de melding dat we nog een maand aan ze vastzaten want dat waren de regels. Uitgelegd dat hun regels ook zijn dat ze een dienst leveren wat ze al weken niet doen door hun fout.
Vanwaar die melding over vaste klanten in de topictitel?
Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten
Geplaatst: 06 apr 2018 16:22
door alfatrion
Uit eigen ervaring kan ik melden dat Ziggo kleine tekortkomingen relatief makkelijk vergoed.
Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten
Geplaatst: 06 apr 2018 19:58
door witte angora
appeltje76 schreef:op zijn vroegst 10 april
Vandaag is het vrijdag de 6e. Morgen is het zaterdag de 7e, daarna komt zondag de 8e. Dat zijn dagen waarop over het algemeen niet gewerkt wordt.
Dan krijg je maandag de 9e, en dinsdag de 10e zouden ze eventueel kunnen komen. Zou het inderdaad kunnen dat de planning voor de monteurs voor maandag de 9e vanmorgen/vanmiddag al klaar is gezet en dat er die dag inderdaad geen ruimte is?
En nee, Ziggo is ook niet mijn favoriet, maar we moeten wel bij de feiten blijven...
Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten
Geplaatst: 06 apr 2018 20:27
door Nevyn
Ben wel al jaren een zeer tevreden Ziggo klant . Heb 1x voor het weekend problemen gehad. Wilde niet zonder TV Internet het weekend in, toen kon er in 1 x wel een monteur komen die alles binnen een kwartier had opgelost.
Mijn tip aan Ziggo, houdt een paar monteurs op achterhand voor nood gevallen, net als een CV onderhoudsbedrijf dit doet.