We hebben iemand gevonden om de badkamer en bathroom te laten plaatsen maar nu ben ik enorm geschrokken van de prijs.
Badkamer en bathroom zijn al gesloopt.
De inrichting, (hangend) bathroom, wastafel, vloer- en wandtegels, inbouwdouce etc.. leveren wij zelf aan. De badkamer is circa 5 m2. Dus de aannemer moet alleen leidingen verleggen, nieuw elektra, materiaal voor lijm en voeg, elektrische vloerverwarming, nieuw plafond met inbouwverlichting en zijn arbeidsuren.
Wat zou dit maximaal mogen kosten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Badkamer + Toilet Plaatsen kosten
-
Re: Badkamer + Toilet Plaatsen kosten
Daar valt geen zinnig woord over te zeggen. Alles valt en staat met het uurloon, het tijdsbestek en het materiaal wat de klusjesman meeneemt.
Beter is om meerdere bedrijven te laten komen en daar mee te gaan vergelijken.
Beter is om meerdere bedrijven te laten komen en daar mee te gaan vergelijken.
Dat kan wel uiteen lopen van € 5.000 tot € 25.000. Afhankelijk van materiaal plafond, verlichting en vloerverwarming. Dus zoals gezegd, meerdere offertes vragen.
In gasbeton doe ik de leiding zelf wel met schroevendraaier beetje krassen... Echt beton is heel ander verhaal....
Vooraf offerte vragen en niet eerst slopen.
Vooraf offerte vragen en niet eerst slopen.
Jaar of 8 geleden lagen de offertes die ik heb voor : Tegelen, douchecabine, bad, badmeubel plaatsen , voegen, kitten e.d. (al) rond de 5000,- Euro, dan zaten alle leidingen al op hun plaats en was ook de stortbak voor het hangend toilet al weggewerkt (dus alles tegelklaar) en materiaal aangeleverd.
Voor mij de reden een hobbycursus tegelzetten te doen.
Voor mij de reden een hobbycursus tegelzetten te doen.