Remco Nieuwenhuis Audi TT (prijzen) "Specialist"
Geplaatst: 10 apr 2018 20:40
Er zijn bedrijven die hun positieve reviews regelen.
Die positieve fake reviews overschaduwen dan de negatieve die amper nog te zien zijn.
Mensen varen veelal tegenwoordig blind op reviews.
Tel daarbij op dat het desbetreffende bedrijf adverteert de specialist te zijn en de beeldvorming is goed genoeg om de keuze te maken voor dat bedrijf.
Als u het plan heeft ooit een tweedehands Audi TT aan te schaffen gaat deze review u waarschijnlijk een hoop euro's besparen.
De Audi TT die ik heb gekocht bij Remco Nieuwenhuis was geprijsd ver boven de marktwaarde.
Dit besefte ik mijzelf maar al te goed maar de wens zekerheid te hebben van het kopen van een technisch goede tweedehands bracht mij tot mijn keuze hem te kopen, een grote fout zo bleek.
Als je jezelf als specialist profileert en zulke prijzen durft te vragen mag een koper verwachten dat élke Audi TT maar dan ook élke TT uitvoerig technisch gecheckt en getest wordt...niets was echter minder waar.
Helaas, zo bleek, is de manier van omzet draaien ook hier de manier waarop bijna alle autobedrijven werken otw:
Auto inkopen of door inruil verkrijgen, Wassen en op de foto zetten, plaatsen op het net en afwachten wie reageert zonder te weten wát men eigenlijk verkoopt...
Dan komt het mooist van de hele kunst van het makkelijk autogeld verdienen:
De klant bezoekt of belt met het autobedrijf en vraagt de dingen die belangrijk zijn waarna er geantwoord wordt door het bedrijf alsof men werkelijk de auto kent maar er niets van weet en zelfs niet eens er mee heeft gereden!
Dit is mij dus overkomen bij 2 bedrijven de afgelopen jaren waaronder bij Remco Nieuwenhuis.
Ondanks dat dit een Bovag bedrijf is wordt er alles aan gedaan zo min mogelijk inclusief Bovag garantie te kopen aangezien de inclusief prijs buitensporig veel extra kost wat al te denken geeft...
Dus dan maar de 3 maanden standaard garantie want tja, waarom met Bovag als je bij een specialist koopt?
Ik heb het geweten!
Keer op keer terug met dingen die allang gecheckt hadden kunnen zijn tot je er een punthoofd van krijgt en na de 3 maanden werd het uiteraard betalen maar dan mocht je nog dankjewel zeggen ook vanwege de zachte prijs die dan werd gerekend met onderdelen van sloop TT's.
Kortom, men betaald eerst een toren hoge aanschafprijs voor een TT om vervolgens wakker te worden uit de specialist-illusie, dit vooral wanneer de gangbare opmerking is bij Nieuwenhuis bij ieder mankement dat het allemaal kan gebeuren bij oudere auto's en de vriendelijkheid ook langzaam steeds meer verdwijnt bij het eerst zo vriendelijke kereltje.
Wat nu? Koop een TT bij een particulier die hem aantoonbaar heeft onderhouden want een er een kopen bij "de Specialist" terwijl daar niemand wat weet van dat ding voor een hoop geld is zonde!
Die positieve fake reviews overschaduwen dan de negatieve die amper nog te zien zijn.
Mensen varen veelal tegenwoordig blind op reviews.
Tel daarbij op dat het desbetreffende bedrijf adverteert de specialist te zijn en de beeldvorming is goed genoeg om de keuze te maken voor dat bedrijf.
Als u het plan heeft ooit een tweedehands Audi TT aan te schaffen gaat deze review u waarschijnlijk een hoop euro's besparen.
De Audi TT die ik heb gekocht bij Remco Nieuwenhuis was geprijsd ver boven de marktwaarde.
Dit besefte ik mijzelf maar al te goed maar de wens zekerheid te hebben van het kopen van een technisch goede tweedehands bracht mij tot mijn keuze hem te kopen, een grote fout zo bleek.
Als je jezelf als specialist profileert en zulke prijzen durft te vragen mag een koper verwachten dat élke Audi TT maar dan ook élke TT uitvoerig technisch gecheckt en getest wordt...niets was echter minder waar.
Helaas, zo bleek, is de manier van omzet draaien ook hier de manier waarop bijna alle autobedrijven werken otw:
Auto inkopen of door inruil verkrijgen, Wassen en op de foto zetten, plaatsen op het net en afwachten wie reageert zonder te weten wát men eigenlijk verkoopt...
Dan komt het mooist van de hele kunst van het makkelijk autogeld verdienen:
De klant bezoekt of belt met het autobedrijf en vraagt de dingen die belangrijk zijn waarna er geantwoord wordt door het bedrijf alsof men werkelijk de auto kent maar er niets van weet en zelfs niet eens er mee heeft gereden!
Dit is mij dus overkomen bij 2 bedrijven de afgelopen jaren waaronder bij Remco Nieuwenhuis.
Ondanks dat dit een Bovag bedrijf is wordt er alles aan gedaan zo min mogelijk inclusief Bovag garantie te kopen aangezien de inclusief prijs buitensporig veel extra kost wat al te denken geeft...
Dus dan maar de 3 maanden standaard garantie want tja, waarom met Bovag als je bij een specialist koopt?
Ik heb het geweten!
Keer op keer terug met dingen die allang gecheckt hadden kunnen zijn tot je er een punthoofd van krijgt en na de 3 maanden werd het uiteraard betalen maar dan mocht je nog dankjewel zeggen ook vanwege de zachte prijs die dan werd gerekend met onderdelen van sloop TT's.
Kortom, men betaald eerst een toren hoge aanschafprijs voor een TT om vervolgens wakker te worden uit de specialist-illusie, dit vooral wanneer de gangbare opmerking is bij Nieuwenhuis bij ieder mankement dat het allemaal kan gebeuren bij oudere auto's en de vriendelijkheid ook langzaam steeds meer verdwijnt bij het eerst zo vriendelijke kereltje.
Wat nu? Koop een TT bij een particulier die hem aantoonbaar heeft onderhouden want een er een kopen bij "de Specialist" terwijl daar niemand wat weet van dat ding voor een hoop geld is zonde!