LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alexwel
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 okt 2003 11:46

Tele2

Ongelezen bericht door alexwel »

Deze maand zijn wij al ongeveer 8 keer gebeld op de vaste telefoon door Tele2 of wij willen overstappen van Pretium Telecom naar Tele2.

Wij hebben een paar keer gezegd dat wij geen intresse erin hebben en de laatste 5 keer hebben wij gezegd dat we niet meer door hun opgebeld willen worden. Er word dan door de Tele2 medewerker gezegd dat ons telefoonnummer uit hun bestand verwijderd zal worden.

Dit gebeurd dus niet, ze blijfen nog steeds bellen, ongeveer 1 keer in een week.

Is hier iets tegen te doen?

Gast

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Gast »

Ook wij worden keer op keer door Tele2 gebeld. Keer op keer wordt gevraagd of we al op de hoogte zijn van hun diensten. En steeds weer begint de riedel opnieuw...

Gast

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Gast »

Wat kan je hier als consument tegen doen ? Wij worden hier doodziek van !

Gast

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Gast »

De laatste tijd wordt ik steeds vaker lastig gevallen door allerlei callcentra. Ze vragen altijd na een bepaald persoon binnen het gezin. Wanneer het om jezelf/partner gaat, dan zeg je gewoon dat ze niet thuis zijn. Als ze dan vragen wanneer ze terug kunnen bellen moet je zeggen dat dat alleen kan op:

- Doordeweekse avonden na 22.30

Callcentra bellen immers niet meer na 22.00 s'avonds. Wanneer je zegt dat je uit het systeem verwijderd wenst te worden helpt dat vaak niet. Hoop dat je hier wat aan hebt.

rubens

Re: Tele2

Ongelezen bericht door rubens »

Kijk eens op www.infofilter.nl

Dit is de enige manier om van de call-centers af te komen.


groet,

een kpn'er

Elvira
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 jun 2004 16:16

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Elvira »

Ik heb ongeveer 3 maanden in het callcenter van Tele2 gewerkt. Het is inderdaad erg vervelend dat mensen zo vaak gebeld worden. Voor de mensen die in het callcenter werken is het ook geen pretje. Je krijgt inderdaad vaak mensen aan de lijn die al 100x nee hebben gezegd en telkens moet je hen proberen te overtuigen. Het stomme is dat je als medewerker van Tele2 mensen niet uit het bestand MAG verwijderen. Doe je dit wel, heb je kans op ontslag o.i.d.
Ik ben er maar weer snel weggegaan, omdat ik er helemaal ziek van werd. Ze zijn niet klantvriendelijk en ook niet echt goed voor hun personeel. Ze denken vaak alleen maar aan geld verdienen. Ik ben zo veel problemen tegen gekomen daar. Tip: Let goed op je rekeningen en dergelijke!

Groetjes van Elvira

Great Bear

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Great Bear »

Ze zijn niet klantvriendelijk en ook niet echt goed
daarom maak ik geen gebruik meer van hun diensten.
weet je waar ik mij ook aan erg elvira? je spreekt met een callcentre-medewerker voor een klacht, je hebt je hele verhaal uitgelegd, gegeven moment na het gesprek, word je weer terug gebeld door een andere callcentre-medewerker, dan kun je weer je hele verhaal uitleggen.
strondziek word je van Tele2.
gelukkig bel ik niet meer via hun, ze zijn trouwens te duur ook.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik wil wel goedkoper bellen, maar ik wil niet mijn telefoonnummer veranderen hoor. :roll:

Gast

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Gast »

Wilt u dan niet goekoper bellen? Nee, ikke niet! Blijf lekker bij KPN.
Wilt u dan geen goedkopere stroom? Nee, ikke niet! Blijf gewoon bij de NUON.

Bla, bla, bla. Als ik wat wil, bel ik HUN wel! Zo, dat lucht op!

Gesloten