T-Mobile komt beloftes niet na
Geplaatst: 13 apr 2018 11:31
Jullie kennen het vast wel. Internet providers die van alles beloven maar niks nakomen.
Ik ben sinds juni klant bij t-mobile thuis. De eerste 6 maand kreeg je elke maand 20 euro korting. Helaas ging dit niet goed en kreeg ik elke keer de normale rekening en niet die 20 euro korting. Na heel vaak bellen en contact beloven ze dat alles goed zou komen. Na een maand of 4 verder te zijn en heel veel telefoontjes verder eindelijk een oplossing in kreeg het reseterende bedrag terug. Maar niet veel later het volgende probleem deed zich voor.
Omdat wij eigenlijk nooit live televisie kijken en al helemaal niet vast bellen en alleen maar internet gebruiken het abbonoment aangepast. Televisie en telefoon eraf en 100mb internet overzetten naar 500mb internet. Je zou zeggen geen probleem. Netjes een bevestiging gehad dat telefoon en televisie eraf was en dat vanaf 1 maart internet op 500mb zou zitten. 1 maart van aangebroken in eerste instantie geen problemen met internet een week later. Alles waar de WiFi op zit deed de WiFi het niet meer. Bellen met t-mobiel, ze ging van kanaal wisselen en dan moesten we over 24 uurwerk bellen. Nog geen goed verbinding weer bellen, ze zouden nog een keer van kanaal wisselen, weer 24 uur wachten weer geen verbinding weer bellen. Ze zouden een monteur langs sturen. Monteur geweest en een snelheids meting gedaan. Internet op de kabel 460mb helemaal goed. Internet op de WiFi 70/80mb. Hier klopt iets niet. Versterker er tussen WiFi nog steeds 70/80mb. Nog niet goed. Monteur belt t-mobile wij nemen contact op met die mensen komt goed. En ja hoor krijgen we weer niks te horen. Wij weer bellen. Ze maken een werk opdracht aan 1 week geleden. Eer gisteren weer gebeld er was nog geen werk opdracht maar dat gingen ze nu regelen en dan zoudenze ons terug bellen. Weer geen reactie van t-mobile. Vanmorgen weer gebeld werk opdracht is gisteren aangemaakt in plaats van 2 dagen geleden en nu moeten we weer wachten tot het is uitgevoerd. Ondertussen een aantal keer de WiFi getest. Aantal keer kwam de WiFi niet hoger dan 20MB en vielen de apparaten op WiFi uit. En het volgende probleem kwam. De rekening van april. Normaal een rekening €50,- voor 500mb en nu opeens €68,21. Ook daar contact over gehad met t-mobile. Inplaats van de de WiFi inging op 1 maart zoals afgesproken ging de WiFi in op 6 februari. Dus allemaal extra kosten en nog steeds geen 500MB internet terwijl daar wel voor betaald word. Nu wilde ik een klacht indienen via t-mobile kan dat dus alleen telefonie, via twitter of via Facebook, dus niet via mail of per post. Wat kan ik nu het beste doen? Ik maak alleen maar extra kosten en het kost mij heel veel tijd en t-mobile houd zich niet aan de afspraken
Ik ben sinds juni klant bij t-mobile thuis. De eerste 6 maand kreeg je elke maand 20 euro korting. Helaas ging dit niet goed en kreeg ik elke keer de normale rekening en niet die 20 euro korting. Na heel vaak bellen en contact beloven ze dat alles goed zou komen. Na een maand of 4 verder te zijn en heel veel telefoontjes verder eindelijk een oplossing in kreeg het reseterende bedrag terug. Maar niet veel later het volgende probleem deed zich voor.
Omdat wij eigenlijk nooit live televisie kijken en al helemaal niet vast bellen en alleen maar internet gebruiken het abbonoment aangepast. Televisie en telefoon eraf en 100mb internet overzetten naar 500mb internet. Je zou zeggen geen probleem. Netjes een bevestiging gehad dat telefoon en televisie eraf was en dat vanaf 1 maart internet op 500mb zou zitten. 1 maart van aangebroken in eerste instantie geen problemen met internet een week later. Alles waar de WiFi op zit deed de WiFi het niet meer. Bellen met t-mobiel, ze ging van kanaal wisselen en dan moesten we over 24 uurwerk bellen. Nog geen goed verbinding weer bellen, ze zouden nog een keer van kanaal wisselen, weer 24 uur wachten weer geen verbinding weer bellen. Ze zouden een monteur langs sturen. Monteur geweest en een snelheids meting gedaan. Internet op de kabel 460mb helemaal goed. Internet op de WiFi 70/80mb. Hier klopt iets niet. Versterker er tussen WiFi nog steeds 70/80mb. Nog niet goed. Monteur belt t-mobile wij nemen contact op met die mensen komt goed. En ja hoor krijgen we weer niks te horen. Wij weer bellen. Ze maken een werk opdracht aan 1 week geleden. Eer gisteren weer gebeld er was nog geen werk opdracht maar dat gingen ze nu regelen en dan zoudenze ons terug bellen. Weer geen reactie van t-mobile. Vanmorgen weer gebeld werk opdracht is gisteren aangemaakt in plaats van 2 dagen geleden en nu moeten we weer wachten tot het is uitgevoerd. Ondertussen een aantal keer de WiFi getest. Aantal keer kwam de WiFi niet hoger dan 20MB en vielen de apparaten op WiFi uit. En het volgende probleem kwam. De rekening van april. Normaal een rekening €50,- voor 500mb en nu opeens €68,21. Ook daar contact over gehad met t-mobile. Inplaats van de de WiFi inging op 1 maart zoals afgesproken ging de WiFi in op 6 februari. Dus allemaal extra kosten en nog steeds geen 500MB internet terwijl daar wel voor betaald word. Nu wilde ik een klacht indienen via t-mobile kan dat dus alleen telefonie, via twitter of via Facebook, dus niet via mail of per post. Wat kan ik nu het beste doen? Ik maak alleen maar extra kosten en het kost mij heel veel tijd en t-mobile houd zich niet aan de afspraken