LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advertentie IMG Groningen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
WiBen Service

Advertentie IMG Groningen

Ongelezen bericht door WiBen Service »

Ik heb een herinnering gekregen van IMG uit Groningen tot het betalen van een factuur voor het plaatsen van een advertentie :shock: :oops: . Ik heb daar nooit toestemming/akkoord op gegeven om dit namens mijn bedrijf te doen. Ik heb inmiddels gebeld en krijg een bandje die je helemaal af moet luisteren en vervolgens het advies om in te spreken of te mailen. Ben maar eens gaan zoeken op google en nu blijkt dat zij al een eerder deze praktijken hebben gehanteerd. Ga zeker NIET betalen. Iemand hiermee recentelijk ervaringen mee ??

rvjapio

Re: Advertentie IMG Groningen

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ik heb uit het verleden helaas ervaring met verschillende louche advertentieboeren uit het hoge noorden van Nederland.
Een van de methodes was om mijn logo en een advertentie vanuit een andere uitgave te kopiëren en mij daarvoor een factuur te sturen.
Die laatste heb ik na ontvangst van een factuur duidelijk gemaakt dat ik hun gegevens heb doorgezet naar de politie. Nooit meer wat van gehoord...

stofzuigertje

Re: Advertentie IMG Groningen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als oud ondernemer van diverse webshops miste ik deze facturen altijd... daar had ik een spambox voor!

Ik betaal altijd elke advertentie en omdat ik nooit adverteerde..... dus ook nooit betaalde.
Ze hopen dat er enkele betalen en niet controleren en daar zit hun winst.
Reageren kost tijd en je kunt minder werk doen.

Onbekende niet reageren is beste oplossing.

Gesloten