LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Ongelezen bericht door Brahms »

Jammer dat het niet route 66 is.
Verder zie ik het probleem ook niet zo, in je leven moet je altijd goed opletten, ook in een winkel.
Daar kan je veel problemen mee voorkomen.

NeoDutchio
Berichten: 12336
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waar het mij om gaat is dat je overal moet opletten. Als er duidelijk staat een verpakking van 1 stuks moet je dus niet blind een pak met meer inhoud pakken. Net zo goed dat je moet opletten welke slang je bij de pomp gebruikt. Als wasmiddel A in de aanbieding is, moet je ook niet merk B pakken die er naast staat. En of het nu dezelfde of verschillende merken staat, je hebt recht op wat er aangeboden wordt. Ik trek dus niets in twijfel. De actie is helder.

witte angora
Berichten: 30889
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:De actie is helder.
Niet voor iedereen blijkbaar.

Je ziet dat in het recente verleden Appie andere reclameuitingen heeft moeten aanpassen. Indertijd werd er bij een reclame één prijs genoemd. Klanten moesten dan maar zelf bedenken dat de aanbiedingen voor meerdere artikelen van het merk gold, maar voor andere prijzen. Dat laatste bleek dus nergens uit, stond je aan de kassa, moest je meer betalen dan je in gedachten had. Nu zie je dat er een range gegeven wordt, en een duidelijk prijsvoorbeeld. Er waren kennelijk toch teveel klachten.

Het zou me niks verbazen als de TS niet de enige is die hier tegen aan loopt. Want ik vind het eerlijk gezegd ook van de zotte dat je voor een 2-stuks verpakking de gewone prijs betaalt, waar het voor de 1-stuks verpakking een aanbieding is. Er zal vast wel over nagedacht zijn, maar het is niet mijn manier van denken. Doe dan, wat ze normaal gesproken ook doen, gewoon 9,90 per kilo, oftewel 99 cent per 100 gram.

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lowieze schreef:Het is bij AH deze week Route99 week, wat betekent dat een heleboel artikelen 0,99 euro kosten, waaronder deze kipfilet.
En dat is ook precies de reden waarom alleen de kleinverpakking meedoet. Logisch toch? Waarom zou een verkoper niet zelf mogen bepalen welke artikelen hij in de aanbieding doet?

Erthanax
Berichten: 9729
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vanmiddag toch mooi van deze formidabele aanbieding gebruik gemaakt.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Aanbieding Albert Heijn: opletten!

Ongelezen bericht door kweenie »

Tja, als de literflessen cola in de aanbieding zijn, dan geldt dit ook niet automatisch ook voor de tweeliterflessen. En als de pondstukken kaas in de aanbieding zijn, dan is een kiloverpakking ook niet automatisch ook in de aanbieding. Er is in de aanbieding wat er in de aanbieding is, en niet iets anders.

Gesloten