Hoge prijzen omboeken vliegticket Tix.nl
Geplaatst: 18 apr 2018 19:24
In januari heb ik voor mijn partner een ticket geboekt bij tix.nl. Daarna kwamen we erachter dat ik zwanger ben. En dus willen we nu, ruim voor de eigenlijke vertrekdatum, het ticket omboeken zodat hij bij de bevalling kan zijn. Helaas geen annuleringsverzekering aangezien ik die niet af kon sluiten achteraf via mijn eigen reisverzekering omdat hij niet uit Nederland komt.
Ik krijg geen duidelijkheid bij tix.nl. Iedere keer dat ik contact heb noemen ze een steeds hogere prijs voor het omboeken. De laatste reactie die ik kreeg was dat het omboeken net zo duur is als ik het voor het ticket zelf heb betaald. Navraag door mijzelf bij de vliegmaatschappij leverde op dat zij het ticket om kunnen boeken voor minder dan een derde van de prijs. Dit heb ik bij tix.nl voorgelegd. Ik kreeg de voorwaardes van het omboeken die tix.nl heeft voor omboeken met de vluchmaatschappij deels toegstuurd en deze kwamen niet overeen met de door hen aan mij aangegeven zeer hoge prijs. Het prijsverschil tussen wat tix.nl als bedrag van me vroeg en wat in de voorwaarden staat bedraagt maar liefst bijna €180!!!
Ik heb tix.nl gevraagd om inzicht middels een specificatie van hun (belachelijk) hoge prijs en om contact op te nemen met de vliegmaatschappij zelf en mij duidelijkheid te geven over het enorme prijsverschil.
Helaas tot op heden geen reactie en dus nog steeds geen nieuw ticket zodat mijn partner hier kan zijn voor de bevalling van onze kleine.
Wie heeft er tips over wat ik nu het beste kan doen en hoe ik dit aan kan pakken?
Ik krijg geen duidelijkheid bij tix.nl. Iedere keer dat ik contact heb noemen ze een steeds hogere prijs voor het omboeken. De laatste reactie die ik kreeg was dat het omboeken net zo duur is als ik het voor het ticket zelf heb betaald. Navraag door mijzelf bij de vliegmaatschappij leverde op dat zij het ticket om kunnen boeken voor minder dan een derde van de prijs. Dit heb ik bij tix.nl voorgelegd. Ik kreeg de voorwaardes van het omboeken die tix.nl heeft voor omboeken met de vluchmaatschappij deels toegstuurd en deze kwamen niet overeen met de door hen aan mij aangegeven zeer hoge prijs. Het prijsverschil tussen wat tix.nl als bedrag van me vroeg en wat in de voorwaarden staat bedraagt maar liefst bijna €180!!!
Ik heb tix.nl gevraagd om inzicht middels een specificatie van hun (belachelijk) hoge prijs en om contact op te nemen met de vliegmaatschappij zelf en mij duidelijkheid te geven over het enorme prijsverschil.
Helaas tot op heden geen reactie en dus nog steeds geen nieuw ticket zodat mijn partner hier kan zijn voor de bevalling van onze kleine.
Wie heeft er tips over wat ik nu het beste kan doen en hoe ik dit aan kan pakken?