Als voorzitter van een kleine vereniging en van een Stichting wordt ik ieder keer op mijn vingers getikt, dat ik rekening moet houden met de nieuwe
Europese wet Algemene Verordening Gegevens bescherming. Maar ik kan er bijna niets van voorlichting vinden.
Ook de notaris weet van niets. Geldt dat ook voor deze doelgroepen ???
Als ik even ga zoeken op internet zijn er allemaal bureautjes die voor heel veel geld €500 tot € 1000,00 , voor je kunnen beheren
Dat kan nooit de bedoeling zijn voor een vereniging of een Stichting.
Wie weet raad ???? Radar
Jos van den Burg [e-mailadres verwijderd]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat betekent nieuwe privacywetgeving voor verenigingen?
Wat betekent nieuwe privacywetgeving voor verenigingen?
Laatst gewijzigd door Radar op 22 apr 2018 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres verwijderd
Reden: E-mailadres verwijderd
-
witte angora
Re: Wat betekent nieuwe privacywetgeving voor verenigingen?
Heb je al informatie gezocht wat het precies inhoudt? Dat is namelijk makkelijk zelf te vinden.
Als ik Google op AVG, dan vind ik vooral informatie van de autoriteit persoonsgegevens en een regelhulp waarmee je volgens mij een heel eind op weg bent.
Het geld voor iedereen, forums, stichtingen, bedrijven, clubjes en kerkgenootschappen enz enz enz.
Geen voorlichting te vinden...? Google nog eens. Het internet staat er vol mee. Begin eens op de site van de Autoriteit Persoonsgegevens en zoek naar het stappenplan.Fortaleza schreef:Als voorzitter van een kleine vereniging en van een Stichting wordt ik ieder keer op mijn vingers getikt, dat ik rekening moet houden met de nieuwe
Europese wet Algemene Verordening Gegevens bescherming. Maar ik kan er bijna niets van voorlichting vinden.
Ook de notaris weet van niets. Geldt dat ook voor deze doelgroepen ???
Als ik even ga zoeken op internet zijn er allemaal bureautjes die voor heel veel geld €500 tot € 1000,00 , voor je kunnen beheren
Dat kan nooit de bedoeling zijn voor een vereniging of een Stichting.
Wie weet raad ???? Radar
Jos van den Burg [e-mailadres verwijderd]