Conflict met Piet Klerkx over Montel-bank
Geplaatst: 23 apr 2018 12:38
Beste forumleden,
Ik hoop hier wat advies in te kunnen winnen omtrent mijn probleem.
Ik heb een prachtige Montel bank gekocht bij Piet Klerkx. Deze werd na een aantal weken geleverd en bij de levering vielen mij direct een aantal zaken op. Sommige pootjes van de bank waren beschadigd, er staken veel knopjes uit de bank en er zit een (zoals het lijkt) weeffout in de bank. Er is een service monteur langs gekomen en die heeft de pootjes vervangen, knopjes uit de stof gehaald en hij zei in eerste instantie dat het een verdikking in de stof betreft en dat dit normaal is. De bank heeft verdikkingen in de stof dat klopt maar nergens ziet het eruit als daar. Later veranderde de service monteur zijn verhaal en zei hij dat er een dik draad loopt onder dat stukje stof maar dat hij dat niet weg kan halen, dan zou de bank terug moeten. Op de afleverbon van zijn bezoek staat ook dat er een dik draad loopt en hij dit niet heeft weggehaald. Echter als ik de afhandel man van Piet Klerkx spreek blijft hij bij het verhaal dat dit een verdikking is en dus normaal en dat ze er dus niks aan gaan doen.
Ik vraag me nu dus af wat ik hieraan kan doen? Die bank is gewoon niet netjes afgeleverd en die weeffout/draadfout/verdikking ziet er niet mooi uit en moet gewoon gefixt worden. Heeft hier iemand enig idee waar ik sta en wat ik zou kunnen doen om hun te overtuigen dat ze het moeten fixen?
Ik hoop hier wat advies in te kunnen winnen omtrent mijn probleem.
Ik heb een prachtige Montel bank gekocht bij Piet Klerkx. Deze werd na een aantal weken geleverd en bij de levering vielen mij direct een aantal zaken op. Sommige pootjes van de bank waren beschadigd, er staken veel knopjes uit de bank en er zit een (zoals het lijkt) weeffout in de bank. Er is een service monteur langs gekomen en die heeft de pootjes vervangen, knopjes uit de stof gehaald en hij zei in eerste instantie dat het een verdikking in de stof betreft en dat dit normaal is. De bank heeft verdikkingen in de stof dat klopt maar nergens ziet het eruit als daar. Later veranderde de service monteur zijn verhaal en zei hij dat er een dik draad loopt onder dat stukje stof maar dat hij dat niet weg kan halen, dan zou de bank terug moeten. Op de afleverbon van zijn bezoek staat ook dat er een dik draad loopt en hij dit niet heeft weggehaald. Echter als ik de afhandel man van Piet Klerkx spreek blijft hij bij het verhaal dat dit een verdikking is en dus normaal en dat ze er dus niks aan gaan doen.
Ik vraag me nu dus af wat ik hieraan kan doen? Die bank is gewoon niet netjes afgeleverd en die weeffout/draadfout/verdikking ziet er niet mooi uit en moet gewoon gefixt worden. Heeft hier iemand enig idee waar ik sta en wat ik zou kunnen doen om hun te overtuigen dat ze het moeten fixen?