Gedoe met Telfort rondom verhuizing
Geplaatst: 25 apr 2018 22:05
Februari hebben wij een verhuizing doorgeven, daarvan hadden wij ook een bevestiging gekregen.
Begin april belde ik naar Telfort voor een monteur op onze nieuwe adres.
Toen kregen wij te horen dat er geen verhuizing is doorgezet door Telfort.
Wij kregen op korte termijn wel diensten via de telefoonlijn maar via glasvezel kon het wel vier weken duren daarvoor kon een monteur komen.
We zouden waarschijnlijk 7 april alles kunnen ontvangen uiterlijk 11 april.
11 april gingen we alles aansluiten maar geen tv, internet en telefonie.
Weer gebeld met Telfort. Aangezien het de vierde keer was dat ik belde was ons geduld wel een beetje op.
Werd ons verteld dat de medewerker geen monteur kon regelen maar dat we dat zelf moesten regelen. Daar werd ik natuurlijk niet vrolijk van aangezien ik twee weken daarvoor belde voor een monteur....
Mij werd verteld dat ik rustig kon blijven en andere en in kon stikken (wat klantvriendelijk....)
Ik zei toen stik er zelf maar in wij gaan op zoek naar een andere provider. Werd de verbinding door Telfort verbroken.
Diezelfde avond een andere provider gebeld en daarna Telfort om alles op te zeggen. Toen konden ze wel een monteur regelen maar dat hoefde dus niet meer.
Omdat ik maar geen bevestiging kreeg van de opzegging na een paar dagen weer gebeld. Mij werd toen verteld dat alles opgezegd was en diezelfde dag kregen we de bevestiging. Ook over een vergoeding gehad omdat wij door toedoen van Telfort niet konden ontvangen. Werd mij geadviseerd om een week later terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan.
Een week later terug gebeld maar we kwamen nergens voor in aanmerking aangezien wij er voor kozen dat wij geen diensten meer van hun wilden.
Maar wie had er alweer gezegd dat wij er in konden stikken.
Begin april belde ik naar Telfort voor een monteur op onze nieuwe adres.
Toen kregen wij te horen dat er geen verhuizing is doorgezet door Telfort.
Wij kregen op korte termijn wel diensten via de telefoonlijn maar via glasvezel kon het wel vier weken duren daarvoor kon een monteur komen.
We zouden waarschijnlijk 7 april alles kunnen ontvangen uiterlijk 11 april.
11 april gingen we alles aansluiten maar geen tv, internet en telefonie.
Weer gebeld met Telfort. Aangezien het de vierde keer was dat ik belde was ons geduld wel een beetje op.
Werd ons verteld dat de medewerker geen monteur kon regelen maar dat we dat zelf moesten regelen. Daar werd ik natuurlijk niet vrolijk van aangezien ik twee weken daarvoor belde voor een monteur....
Mij werd verteld dat ik rustig kon blijven en andere en in kon stikken (wat klantvriendelijk....)
Ik zei toen stik er zelf maar in wij gaan op zoek naar een andere provider. Werd de verbinding door Telfort verbroken.
Diezelfde avond een andere provider gebeld en daarna Telfort om alles op te zeggen. Toen konden ze wel een monteur regelen maar dat hoefde dus niet meer.
Omdat ik maar geen bevestiging kreeg van de opzegging na een paar dagen weer gebeld. Mij werd toen verteld dat alles opgezegd was en diezelfde dag kregen we de bevestiging. Ook over een vergoeding gehad omdat wij door toedoen van Telfort niet konden ontvangen. Werd mij geadviseerd om een week later terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan.
Een week later terug gebeld maar we kwamen nergens voor in aanmerking aangezien wij er voor kozen dat wij geen diensten meer van hun wilden.
Maar wie had er alweer gezegd dat wij er in konden stikken.