Slechte zorg DHL
Geplaatst: 26 apr 2018 17:26
Binnen een ruime maand zijn pakketten die ik heb verstuurd via DHL zoek geraakt.
De eerste pakket zou volgens de track en trace zijn afgeleverd , maar mijn client heeft niets ontvangen. Volgens navraag zou het bij buren zijn afgegeven. Maar ook daar is niets afgegeven. DHL wil verder geen diepere onderzoek doen of dat bezorger aan client kan aanwijzen waar hij pakket heeft afgegeven.
Dus pakket kwijt met spullen twv € 60,00. Doordat pakket niet verzekerd is verzonden wordt bij claim een bedrag per kilo gewicht uitgekeerd plus verzendkosten.
Voor 2 weken geleden opnieuw 2 pakketjes verstuurd met DHL maar deze zijn helemaal van de aardbodem verdwenen. Door fout bij inleverpunt waren pakketjes ipv verzending retourzendingen geworden. Na binnenkomst in distributie zijn pakketjes zoek.
Na heen en weer bellen met medewerkers van DHL met soms hele vreemde verhalen kreeg ik te horen dat het in onderzoek staat ( na bijna 2 weken)
Nauwelijks een uur na bericht dat het in onderzoek is krijg ik bericht dat pakketjes niet meer te vinden zijn. Mijn gevoel zegt dat men niet eens de moeite neemt om te gaan zoeken . Een claim uitkeren kost voor hun minder dan even je best doen.
Mijn gevoel zegt dat DHL op dit moment met zeer ongemotiveerd personeel werkt en aan de desk zitten mensen die geen kennis van zaken hebben .
Van mij word als ondernemer verwacht dat als je zaken niet goed hebt geregeld of geleverd dat alles wordt vergoed. Ik vind dat reuzen als DHL daar ook voor moeten staan en niet met afkoop praktijken je de deur wijzen
Het probleem is als je pakketten wil versturen dat er geen enkele eerlijke bedrijf zo meer te vinden is
De eerste pakket zou volgens de track en trace zijn afgeleverd , maar mijn client heeft niets ontvangen. Volgens navraag zou het bij buren zijn afgegeven. Maar ook daar is niets afgegeven. DHL wil verder geen diepere onderzoek doen of dat bezorger aan client kan aanwijzen waar hij pakket heeft afgegeven.
Dus pakket kwijt met spullen twv € 60,00. Doordat pakket niet verzekerd is verzonden wordt bij claim een bedrag per kilo gewicht uitgekeerd plus verzendkosten.
Voor 2 weken geleden opnieuw 2 pakketjes verstuurd met DHL maar deze zijn helemaal van de aardbodem verdwenen. Door fout bij inleverpunt waren pakketjes ipv verzending retourzendingen geworden. Na binnenkomst in distributie zijn pakketjes zoek.
Na heen en weer bellen met medewerkers van DHL met soms hele vreemde verhalen kreeg ik te horen dat het in onderzoek staat ( na bijna 2 weken)
Nauwelijks een uur na bericht dat het in onderzoek is krijg ik bericht dat pakketjes niet meer te vinden zijn. Mijn gevoel zegt dat men niet eens de moeite neemt om te gaan zoeken . Een claim uitkeren kost voor hun minder dan even je best doen.
Mijn gevoel zegt dat DHL op dit moment met zeer ongemotiveerd personeel werkt en aan de desk zitten mensen die geen kennis van zaken hebben .
Van mij word als ondernemer verwacht dat als je zaken niet goed hebt geregeld of geleverd dat alles wordt vergoed. Ik vind dat reuzen als DHL daar ook voor moeten staan en niet met afkoop praktijken je de deur wijzen
Het probleem is als je pakketten wil versturen dat er geen enkele eerlijke bedrijf zo meer te vinden is