Slechte service afhandeling boschbedding
Re: Slechte service afhandeling boschbedding
Maar u kon betalen bij levering en toen ging er al iets kapot en was de topper niet in orde. Waarom hebt u toen dan wel betaald?
-
- Berichten: 3134
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Slechte service afhandeling boschbedding
Het was inderdaad beter geweest om dat niet te doen. Misschien onder druk dat deze beslissing is gemaakt, maar dat is nakaarten.
Ik zou een aangetekende brief sturen met de melding dat het bedrijf voldoende mogelijkheid is geboden om het euvel adequaat te verhelpen en nu dat niet is gebeurd het geld terugeisen. Termijn van twee weken stellen en bij uitblijven reactie er dan een zaak van maken.
Ik zou een aangetekende brief sturen met de melding dat het bedrijf voldoende mogelijkheid is geboden om het euvel adequaat te verhelpen en nu dat niet is gebeurd het geld terugeisen. Termijn van twee weken stellen en bij uitblijven reactie er dan een zaak van maken.