BigGym - Opzeggen niet tot onmogelijk
Geplaatst: 02 mei 2018 15:12
Opzeggen haast niet mogelijk, zijn al vanaf 27-02-18 bezig en krijgen steeds dezelfde antwoorden en betaalverzoeken.
Bij BigGym Den Helder op 27-02-18 (1 maand opzegtermijn) opzegformulier ingevuld en restant abbonnement betaald tot 01-04-18, zouden binnen 14 dagen kopie en bevestiging uitschijving over de mail krijgen.
Het einde van het lidmaatschap zou dan zijn op 01-04-18, dit werd ook bevestigd door uw baliemedewerker.
Tot op heden nog steeds niks ontvangen, dan is er plotseling weer een achterstand in betaling, dan is het formulier door een medewerker te laat opgestuurd, dan weten ze plotseling weer van niks (spontane geheugenverlies), maar willen wel blijven incasseren.
Wel kan BigGym telefonisch bellen om te dreigen om de betaling door te sturen naar een incassobureau.
Volgens hoofdkantoor is er geen opzegging en zitten we er weer gewoon 1 jaar aan vast.
Op 26-04 email naar administratie gestuurd dat dit onjuist is, tot op heden nog steeds geen reaktie.
Wel kan er vanuit de administratie weer een betaalverzoek gestuurd worden.
Op 2-5 nogmaals email gestuurd (beltijden zijn namelijk veranderd van ma-vr 9:00-16:00 naar ma-vr 9:00-12:00
Graag zou ik dit zsm opgelost zien en een concrete oplossing van BigGym
Bij BigGym Den Helder op 27-02-18 (1 maand opzegtermijn) opzegformulier ingevuld en restant abbonnement betaald tot 01-04-18, zouden binnen 14 dagen kopie en bevestiging uitschijving over de mail krijgen.
Het einde van het lidmaatschap zou dan zijn op 01-04-18, dit werd ook bevestigd door uw baliemedewerker.
Tot op heden nog steeds niks ontvangen, dan is er plotseling weer een achterstand in betaling, dan is het formulier door een medewerker te laat opgestuurd, dan weten ze plotseling weer van niks (spontane geheugenverlies), maar willen wel blijven incasseren.
Wel kan BigGym telefonisch bellen om te dreigen om de betaling door te sturen naar een incassobureau.
Volgens hoofdkantoor is er geen opzegging en zitten we er weer gewoon 1 jaar aan vast.
Op 26-04 email naar administratie gestuurd dat dit onjuist is, tot op heden nog steeds geen reaktie.
Wel kan er vanuit de administratie weer een betaalverzoek gestuurd worden.
Op 2-5 nogmaals email gestuurd (beltijden zijn namelijk veranderd van ma-vr 9:00-16:00 naar ma-vr 9:00-12:00
Graag zou ik dit zsm opgelost zien en een concrete oplossing van BigGym