Beste forumleden,
Voor mijn bachelorscriptie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar de manier waarop bedrijven met klachten omgaan en welke rol hun medewerkers in deze situatie spelen. Op deze manier hoop ik meer inzicht te verkrijgen in het belang van de werknemer die uw probleem oplost. Voor dit onderzoek ben ik op zoek mensen die onlangs een klacht hebben gehad, die door de desbetreffende organisatie is opgelost.
Neem deel aan het onderzoek en maak kans op een cadeaubon van €25 voor Bol.com!
Deelnemen kan via: https://vueconomics.eu.qualtrics.com/jf ... slNGLLCytT
Alvast bedankt voor uw waardevolle input en moeite!
David
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar klachtafhandeling
Re: Onderzoek naar klachtafhandeling
Mooie vragenlijst, ook relevant met de website. Succes met je studie!
Re: Onderzoek naar klachtafhandeling
Dankjewel Bas!
-
- Berichten: 32421
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Onderzoek naar klachtafhandeling
Ik vind dat er wel erg veel naar dezelfde dingen wordt gevraagd, sorry.
Re: Onderzoek naar klachtafhandeling
Beste witte angora,
Allereerst bedankt voor het invullen! Het klopt inderdaad dat sommige vragen veel van elkaar weg hebben. Dit is om veel facetten van klachtafhandeling in kaart te brengen en om ervoor te zorgen dat er geen verandering van meningen ontstaat.
Groet,
David
Allereerst bedankt voor het invullen! Het klopt inderdaad dat sommige vragen veel van elkaar weg hebben. Dit is om veel facetten van klachtafhandeling in kaart te brengen en om ervoor te zorgen dat er geen verandering van meningen ontstaat.
Groet,
David