Raven hengelsport
Geplaatst: 07 mei 2018 16:58
Ha,
Ik had in september een baitrunner gehaald, bij Raven, in de aanbieding. Die heb ik onvangen, doosje open gemaakt, spoel er af gehaald, nieuwe lijn er op, al vast 2 stuitjes er op, en terug doosje in.
4 maanden ongeveer later. Lekker weer, en ik heb eindelijk tijd om te vissen. Wil mijn hengels op tuigen en merk dat het voetje gebroken is. Balen dus!!! Dat was mij helaas niet opgevallen. En ik kan ook nergens het afgebroken stukje vinden.
Ok.. raven ge-emaild... ik moest naar de winkel in Tilburg komen, vanuit Breda. Kom ik daar aan, en wordt eigenlijk een beetje uitgelachen, en ik merk meteen dat ze liever hebben dat ik weer ga, met kapotte molen. Ene na de andere medewerker komt mij vertellen dat ik hem waarschijnlijk heb laten vallen.
Er zit niet 1 krasje op de molen verder. Maar omdat er al wel lijn op de spoel zat wist hij zeker dat de molen al gebruikt was.
Ze konden niks anders doen dan de molen naar Shimano op sturen, en dan moest ik maar wachten.
Ok.. naar huis, bijna 3 weken later, niks gehoord. Ik bellen, nou, ik zou de dag er op terug gebeld worden. Maar nee hoor... niks. Paar dagen later bel ik zelf maar weer. En toevallig was ie net terug van Shimano, echter, geen garantie. Ik zei, dat ik de molen bij hun heb gekocht, dus mijn garantie gaat via hun, en ze mogen dat niet op de leverancier afschuiven.
Raven zegt dat zij ook geen garantie geven. Maw, ik koop bij hun een molen die kapot is, en ik heb nulkommanul garantie op een product wat nog nooit is gebruikt. Argumenten waren weer, tsja, er zit al lijn op de spoel met stuitjes en al, dus die is al gebruikt. Je hebt hem laten vallen, en je hebt hem al maanden geleden gekocht.
Allemaal bull **** argumenten.
Ik zei, nou, stuur hem dan maar op, en dan ga ik daar nog wel werk van maken. Willen ze niet doen. Ik moet maar naar de winkel komen in Tilburg. Haha!!! Een service van lik mijn vestje!!!
Nu werd ik boos, andere medewerker, en nu willen ze hem wel opsturen, maar dan moet ik wel verzendkosten a 6.95 over maken.....
Voor een kapotte molen he, waar ik verder helemaal niks meer mee kan.
Super pissed ben ik. Ik koop daar al meer dan tien jaar voor veel geld spullen, en is er 1 keer iets kapot en ze geven geen garantie, schuiven het af op de leverancier, je wordt onfatsoenlijk behandeld in de winkel, en ze willen de kapotte molen niet eens terug sturen zonder extra kosten.
Ik zei, stuur maar rekening, met verzendkosten, dan betaal ik dat wel, en dan ga ik er verder werk van maken. Zou hij meteen doen..... niks ontvangen nog....
Nou, dit topic ook mede gemaakt om te ranten, ff stoom af blazen. Maar wat kan ik nu verder nog doen? Heb ik recht op garantie of vinden jullie ook dat ik dat meteen had moeten zien en melden? Ik heb toch gewoon 2 jaar garantie zou je zeggen?
Dit is toch gewoon schandalig of zie ik dat verkeerd?
Heb ik nu ergens recht op of gewoon dikke pech?
Ik had in september een baitrunner gehaald, bij Raven, in de aanbieding. Die heb ik onvangen, doosje open gemaakt, spoel er af gehaald, nieuwe lijn er op, al vast 2 stuitjes er op, en terug doosje in.
4 maanden ongeveer later. Lekker weer, en ik heb eindelijk tijd om te vissen. Wil mijn hengels op tuigen en merk dat het voetje gebroken is. Balen dus!!! Dat was mij helaas niet opgevallen. En ik kan ook nergens het afgebroken stukje vinden.
Ok.. raven ge-emaild... ik moest naar de winkel in Tilburg komen, vanuit Breda. Kom ik daar aan, en wordt eigenlijk een beetje uitgelachen, en ik merk meteen dat ze liever hebben dat ik weer ga, met kapotte molen. Ene na de andere medewerker komt mij vertellen dat ik hem waarschijnlijk heb laten vallen.
Er zit niet 1 krasje op de molen verder. Maar omdat er al wel lijn op de spoel zat wist hij zeker dat de molen al gebruikt was.
Ze konden niks anders doen dan de molen naar Shimano op sturen, en dan moest ik maar wachten.
Ok.. naar huis, bijna 3 weken later, niks gehoord. Ik bellen, nou, ik zou de dag er op terug gebeld worden. Maar nee hoor... niks. Paar dagen later bel ik zelf maar weer. En toevallig was ie net terug van Shimano, echter, geen garantie. Ik zei, dat ik de molen bij hun heb gekocht, dus mijn garantie gaat via hun, en ze mogen dat niet op de leverancier afschuiven.
Raven zegt dat zij ook geen garantie geven. Maw, ik koop bij hun een molen die kapot is, en ik heb nulkommanul garantie op een product wat nog nooit is gebruikt. Argumenten waren weer, tsja, er zit al lijn op de spoel met stuitjes en al, dus die is al gebruikt. Je hebt hem laten vallen, en je hebt hem al maanden geleden gekocht.
Allemaal bull **** argumenten.
Ik zei, nou, stuur hem dan maar op, en dan ga ik daar nog wel werk van maken. Willen ze niet doen. Ik moet maar naar de winkel komen in Tilburg. Haha!!! Een service van lik mijn vestje!!!
Nu werd ik boos, andere medewerker, en nu willen ze hem wel opsturen, maar dan moet ik wel verzendkosten a 6.95 over maken.....
Voor een kapotte molen he, waar ik verder helemaal niks meer mee kan.
Super pissed ben ik. Ik koop daar al meer dan tien jaar voor veel geld spullen, en is er 1 keer iets kapot en ze geven geen garantie, schuiven het af op de leverancier, je wordt onfatsoenlijk behandeld in de winkel, en ze willen de kapotte molen niet eens terug sturen zonder extra kosten.
Ik zei, stuur maar rekening, met verzendkosten, dan betaal ik dat wel, en dan ga ik er verder werk van maken. Zou hij meteen doen..... niks ontvangen nog....
Nou, dit topic ook mede gemaakt om te ranten, ff stoom af blazen. Maar wat kan ik nu verder nog doen? Heb ik recht op garantie of vinden jullie ook dat ik dat meteen had moeten zien en melden? Ik heb toch gewoon 2 jaar garantie zou je zeggen?
Dit is toch gewoon schandalig of zie ik dat verkeerd?
Heb ik nu ergens recht op of gewoon dikke pech?