Pagina 1 van 1
Bruidsjurk Deurne
Geplaatst: 07 mei 2018 23:38
door Erbee
Gegroet - Vraag:
Klant geeft aan dat ze geen bruidsjurk wil kopen omdat zij nog andere zaken wil bezoeken om te passen (duidelijk gemaakt in aanwezigheid van 2 andere personen) wordt haar gevraagd om de reservering te ondertekenen en de volgende dag te bellen of er besteld moest worden. Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. En tekent. De volgende dag als zij belt hoort ze dat ze aan de koop vastzit. Klant wil geen zaken meer doen met de verkoper.
Wat is hier een goede oplossing of handelswijze?
Groet,
Nald
Re: Bruidsjurk Deurne
Geplaatst: 08 mei 2018 00:24
door mahadma
Waarom is er niet goed gelezen VOORDAT er getekend is?
En een simpele vraag, is er op de een of andere manier gesproken over "vasthouden" of "reserveren" of woorden van die strekking?
Re: Bruidsjurk Deurne
Geplaatst: 08 mei 2018 07:57
door Lowieze
"Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. "
Ligt dit nu aan de klant of aan het personeel van de winkel als een klant niet meer weet wat zij doet?
Re: Bruidsjurk Deurne
Geplaatst: 08 mei 2018 08:17
door newmikey
Erbee schreef:Gegroet - Vraag:
Klant geeft aan dat ze geen bruidsjurk wil kopen omdat zij nog andere zaken wil bezoeken om te passen (duidelijk gemaakt in aanwezigheid van 2 andere personen) wordt haar gevraagd om de reservering te ondertekenen en de volgende dag te bellen of er besteld moest worden. Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. En tekent. De volgende dag als zij belt hoort ze dat ze aan de koop vastzit. Klant wil geen zaken meer doen met de verkoper.
Wat is hier een goede oplossing of handelswijze?
Een klant een klant, een woord een woord. Wat hier een goede oplossing is, is om je aan de afspraken te houden. Als klant al na drie uur niet meer helder kan reageren hoe had de klant dan nog andere zaken willen bezoeken?
Onzinverhaal dus.
Re: Bruidsjurk Deurne
Geplaatst: 08 mei 2018 08:55
door yan
Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren
denk dat er dan wel meer mis is met deze "klant" ,.,.,
Na 1,5 uur in de kerk weet ze zeker ook niet meer waar ze "ja" op zegt ?
Re: Bruidsjurk Deurne
Geplaatst: 08 mei 2018 09:18
door MarthaTyron
Bericht verwijderd door moderator wegens off topic