Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen
Geplaatst: 10 mei 2018 15:42
Geachte heer / mevrouw, goede dag.
Ik zou willen vermelden dat ik verrast ben toen ik las wat Inhoofdzaak-bedrijf schreef over hun diensten en het vertrouwen en wanneer hun medewerkers hun best doen om me te negeren. Ik heb veel e-mails gestuurd over mijn probleem met het bedrijf. Uiteindelijk zeiden ze dat ik niet in hun systeem zat en dat ze de verbinding met mij verbraken en geen van mijn e-mails beantwoordden.
Als ze niet het antwoord of de oplossing hebben om te geven, verliezen we het vertrouwen. Doorgaan met communiceren met wie dan ook, zal inderdaad het vertrouwen creëren, anders zal het vertrouwen worden geschonden.
Ik weet niet precies aan wie ik mijn probleem nu moet uitleggen omdat ik dit negeer. Ik probeerde een toegang tot het bedrijf te vinden om mijn probleem op te lossen bij het zoeken naar de mogelijkheden op het internet en ik hoop dat ik er nu een vind.
Beste wensen,
Emad Al fatly
Ik zou willen vermelden dat ik verrast ben toen ik las wat Inhoofdzaak-bedrijf schreef over hun diensten en het vertrouwen en wanneer hun medewerkers hun best doen om me te negeren. Ik heb veel e-mails gestuurd over mijn probleem met het bedrijf. Uiteindelijk zeiden ze dat ik niet in hun systeem zat en dat ze de verbinding met mij verbraken en geen van mijn e-mails beantwoordden.
Als ze niet het antwoord of de oplossing hebben om te geven, verliezen we het vertrouwen. Doorgaan met communiceren met wie dan ook, zal inderdaad het vertrouwen creëren, anders zal het vertrouwen worden geschonden.
Ik weet niet precies aan wie ik mijn probleem nu moet uitleggen omdat ik dit negeer. Ik probeerde een toegang tot het bedrijf te vinden om mijn probleem op te lossen bij het zoeken naar de mogelijkheden op het internet en ik hoop dat ik er nu een vind.
Beste wensen,
Emad Al fatly