Wij hebben sinds 28 juni 2017 tien zonnepanelen die geplaatst zijn in opdracht van SolarNRG. In de januaristorm zijn er van mijn huiszonnepanelen gewaaid en tot op heden ben ik door tal van uw medewerkers aan het bekende lijntje gehouden ten aanzien van de afhandeling van mijn schade.
Er zijn diverse keren medewerkers komen kijken, er zijn foto's genomen en ik heb heel vaak tevergeefs met SolarNRG gebeld. Er is gezegd dat het onder de garantie viel. Een dag later is er gezegd dat wij het moesten verhalen op onze opstalverzekering. Ook is er gezegd dat er bij de plaatsing van de panelen direct windkappen geplaatst hadden moeten worden aangezien wij direct aan de polder en pal op het westen wonen. Inmiddels kan er sinds deze storm geen energie gewonnen worden en moet ik maar genoegen nemen met wat uw medewerkers tegen me zeggen.
Ik heb diverse keren gebeld omdat telkens de collega die ik zou moeten spreken er niet was. Ik had deze medewerker nodig omdat er door een onafhankelijke partij naar mijn schade gekeken moest worden. Dit bleek achteraf niet nodig. Ik zou toen worden terug gebeld, maar u raadt het vast al, ik moet dat telefoontje nog krijgen.
Naar aanleiding van het bovenstaande is op 21 maart, meneer Sander Noordermeer bij mij thuis geweest om zelf te zien wat de status was. Hij heeft toen de losse delen van het dak gehaald en andere delen vastgezet, zodat dit niet alsnog van het dak zou waaien. Hij zou zijn best doen om ons zo snel mogelijk te helpen.
Op 4 mei zou uiteindelijk de schade hersteld worden, maar 8 minuten voor de afspraak is deze herinstallatie door SolarNRG geannuleerd omdat de windkappen niet besteld waren. Nu op 11 mei was er weer een afspraak om 15:00, maar deze werd geannuleerd omdat SolarNRG omdat er geen zonnepanelen besteld waren.
Inmiddels is een nieuwe afspraak gemaakt voor de herinstallatie inclusief windkappen, op 30-5-2017 in de middag. Maar u zult begrijpen dat wij inmiddels ons vertrouwen in deze firma kwijt zijn.
Ik vind het erg vervelend om Radar in te schakelen, maar nu doe ik het wel omdat ik het gevoel heb met mijn rug tegen de muur te staan, omdat ik maar niet verder kom.
Tot het moment van de ondertekening had ik vertrouwen in SolarNRG, maar toen ik eenmaal getekend had en te maken kreeg met de klacht afhandeling, ben ik niet meer serieus genomen.
In mijn laatste mail naar SolarNRG heb ik bedongen dat het verschil tussen hetgeen de opstalverzekering uitkeert en de prijs voor herinstallatie voor rekening zou moeten komen van SolarNRG. Hier heb ik geen reactie op gekregen. Onze installatie staat nu al vanaf januari stil dus moet ik ook meer betalen aan mijn energiebedrijf.
Kunt u in deze kwestie iets voor ons betekenen, want ik weet niet meer hoe ik SolarNRG* kan bewegen tot het nakomen van haar afspraken.
Met vriendelijke groet,
P. Koene
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] herinstallatie zonnenpanelen na de januari storm
-
- Berichten: 32468
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: herinstallatie zonnenpanelen na de januari storm
Om te beginnen zou ik je adresgegevens en je naam weg halen.
Pete5166 schreef:Wij hebben sinds 28 juni 2017 tien zonnepanelen die geplaatst zijn in opdracht van SolarNRG. In de januaristorm zijn er van mijn huis ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,zonnepanelen gewaaid en tot op heden ben ik door tal van uw medewerkers aan het bekende lijntje gehouden ten aanzien van de afhandeling van mijn schade.
Er zijn diverse keren medewerkers komen kijken, er zijn foto's genomen en ik heb heel vaak tevergeefs met SolarNRG gebeld. Er is gezegd dat het onder de garantie viel. Een dag later is er gezegd dat wij het moesten verhalen op onze opstalverzekering. Ook is er gezegd dat er bij de plaatsing van de panelen direct windkappen geplaatst hadden moeten worden aangezien wij direct aan de polder en pal op het westen wonen. Inmiddels kan er sinds deze storm geen energie gewonnen worden en moet ik maar genoegen nemen met wat uw medewerkers tegen me zeggen.
Ik heb diverse keren gebeld omdat telkens de collega die ik zou moeten spreken er niet was. Ik had deze medewerker nodig omdat er door een onafhankelijke partij naar mijn schade gekeken moest worden. Dit bleek achteraf niet nodig. Ik zou toen worden terug gebeld, maar u raadt het vast al, ik moet dat telefoontje nog krijgen.
Naar aanleiding van het bovenstaande is op 21 maart, meneer Sander Noordermeer bij mij thuis geweest om zelf te zien wat de status was. Hij heeft toen de losse delen van het dak gehaald en andere delen vastgezet, zodat dit niet alsnog van het dak zou waaien. Hij zou zijn best doen om ons zo snel mogelijk te helpen.
Op 4 mei zou uiteindelijk de schade hersteld worden, maar 8 minuten voor de afspraak is deze herinstallatie door SolarNRG geannuleerd omdat de windkappen niet besteld waren. Nu op 11 mei was er weer een afspraak om 15:00, maar deze werd geannuleerd omdat SolarNRG omdat er geen zonnepanelen besteld waren.
Inmiddels is een nieuwe afspraak gemaakt voor de herinstallatie inclusief windkappen, op 30-5-2017 in de middag. Maar u zult begrijpen dat wij inmiddels ons vertrouwen in deze firma kwijt zijn.
Ik vind het erg vervelend om Radar in te schakelen, maar nu doe ik het wel omdat ik het gevoel heb met mijn rug tegen de muur te staan, omdat ik maar niet verder kom.
Tot het moment van de ondertekening had ik vertrouwen in SolarNRG, maar toen ik eenmaal getekend had en te maken kreeg met de klacht afhandeling, ben ik niet meer serieus genomen.
In mijn laatste mail naar SolarNRG heb ik bedongen dat het verschil tussen hetgeen de opstalverzekering uitkeert en de prijs voor herinstallatie voor rekening zou moeten komen van SolarNRG. Hier heb ik geen reactie op gekregen. Onze installatie staat nu al vanaf januari stil dus moet ik ook meer betalen aan mijn energiebedrijf.
Kunt u in deze kwestie iets voor ons betekenen, want ik weet niet meer hoe ik SolarNRG* kan bewegen tot het nakomen van haar afspraken.
Met vriendelijke groet,
...........