Casema-Wanadoo.........de rekening zooi
Geplaatst: 01 jul 2004 11:22
Omdat de desbetreffende aanbieder niet reageerd, hierbij mij vraag
Het gaat om Casema/Wanadoo......ik heb daar een internet abonnement lopen.
Nou kreeg ik een maand geleden een brief van ze, of ik even 399 euro wilde
betalen, omdat de maandelijke abonnements kosten van een verkeerde rekening
waren geschreven over een periode van meer dan een jaar :S
Ok, mijn fout, had ik dat maar beter in de gaten moeten houden.......
Maar hoe kan het dat er maandelijks een bedrag wordt afgeschreven van een
verkeerde rekening, en dat dat dan maar ruim een jaar door kan gaan?
Nu kon ik telefonisch hier geen antwoord op krijgen, want dat moest
schriftelijk, nou zo gezegd zo gedaan.
Na 4 weken nog geen bericht terug......naar mijn verbazing viel er een brief
van ze in de bus vandaag......eindelijk een antwoord dacht ik.......maar
nee, weer die nota van 399 euro.
Dus een nota kunnen ze wel sturen, maar een antwoord terug krijgen ho maar.
Nou vraag ik mij dus ook af, degene van wie die rekening was waar het werdt
afgeschreven, krijgt die het bedrag terug van casema of kan diegene ook niks
meer terug vorderenomdat het over zo'n lange periode gaat, ruim een jaar.
Dus simpelweg, verkoopt Casema een nee aan degene van wie de bankrekening
was en proberen ze bij mij ook nog eens dat bedrag terug te halen?
Want ik zou dan liever het bedrag van 399 euro aan degene betalen van wie
het geld maandelijks is afgeschreven.
Belangrijkste vraag:
Kan degene van wie het rekening nummer was het geld terug vorderen?
Zo ja, kan casema dan het bedrag bij mij opeisen terwijl het hun fout is
geweest omdat ze mijn goede rekening nummer hadden (ingevuld bij aanvraag
internet)
En omdat het over een periode is van meer dan een jaar.
Groetjes Simone
Het gaat om Casema/Wanadoo......ik heb daar een internet abonnement lopen.
Nou kreeg ik een maand geleden een brief van ze, of ik even 399 euro wilde
betalen, omdat de maandelijke abonnements kosten van een verkeerde rekening
waren geschreven over een periode van meer dan een jaar :S
Ok, mijn fout, had ik dat maar beter in de gaten moeten houden.......
Maar hoe kan het dat er maandelijks een bedrag wordt afgeschreven van een
verkeerde rekening, en dat dat dan maar ruim een jaar door kan gaan?
Nu kon ik telefonisch hier geen antwoord op krijgen, want dat moest
schriftelijk, nou zo gezegd zo gedaan.
Na 4 weken nog geen bericht terug......naar mijn verbazing viel er een brief
van ze in de bus vandaag......eindelijk een antwoord dacht ik.......maar
nee, weer die nota van 399 euro.
Dus een nota kunnen ze wel sturen, maar een antwoord terug krijgen ho maar.
Nou vraag ik mij dus ook af, degene van wie die rekening was waar het werdt
afgeschreven, krijgt die het bedrag terug van casema of kan diegene ook niks
meer terug vorderenomdat het over zo'n lange periode gaat, ruim een jaar.
Dus simpelweg, verkoopt Casema een nee aan degene van wie de bankrekening
was en proberen ze bij mij ook nog eens dat bedrag terug te halen?
Want ik zou dan liever het bedrag van 399 euro aan degene betalen van wie
het geld maandelijks is afgeschreven.
Belangrijkste vraag:
Kan degene van wie het rekening nummer was het geld terug vorderen?
Zo ja, kan casema dan het bedrag bij mij opeisen terwijl het hun fout is
geweest omdat ze mijn goede rekening nummer hadden (ingevuld bij aanvraag
internet)
En omdat het over een periode is van meer dan een jaar.
Groetjes Simone