Samsung Galaxy S9 cashback actie, Samsung keert niet uit
Geplaatst: 14 mei 2018 13:41
Hoi,
IK heb meegedaan aan de Samsung Galaxy S9 cashback actie. Er zou binnen 6 weken na ontvangst van het inruiltoestel worden uitgekeerd. We zijn nu 10 weken verder en ik heb nog geen cent gezien. Ik heb al eindeloos gezeurd bij Samsung over deze gang van zaken, via Messenger, hun Facebookpagina, telefonisch en via het Samsung Community forum. Je wordt steds met vage informatie het bos ingestuurd. Elke medewerker lijkt ook een ander verhaal te hebben. Samsung communiceert totaal niet meer over deze actie naar hun klanten toe. Op het forum van Samsung regent het klachten. Het lijkt echter wel of dit bedrijf doof is voor hun klanten. Het gaat bij mij best wel om een aanzienlijk bedrag anders deed ik niet zoveel moeite. Hoe kunnen we dit aan de kaak stellen?
IK heb meegedaan aan de Samsung Galaxy S9 cashback actie. Er zou binnen 6 weken na ontvangst van het inruiltoestel worden uitgekeerd. We zijn nu 10 weken verder en ik heb nog geen cent gezien. Ik heb al eindeloos gezeurd bij Samsung over deze gang van zaken, via Messenger, hun Facebookpagina, telefonisch en via het Samsung Community forum. Je wordt steds met vage informatie het bos ingestuurd. Elke medewerker lijkt ook een ander verhaal te hebben. Samsung communiceert totaal niet meer over deze actie naar hun klanten toe. Op het forum van Samsung regent het klachten. Het lijkt echter wel of dit bedrijf doof is voor hun klanten. Het gaat bij mij best wel om een aanzienlijk bedrag anders deed ik niet zoveel moeite. Hoe kunnen we dit aan de kaak stellen?