Brandwond opgelopen door Sizero
Geplaatst: 15 mei 2018 20:32
Tijdens een afslankbehandeling 26 april 20:00 bij SIZERO door warmte een brandwond opgelopen.
De behandeling ervoor al aangegeven dat er eentje altijd erg heet wordt.
De dag erna een foto van de blaar gemaakt en deze via whats app naar de franchiser SIZERO HOOFDDORP gestuurd.
Zij antwoordde op whats app dat ze het apparaat de volgende keer dan lager moest zetten. Ik heb meteen gereageerd te willen stoppen.
Ben de behandeling erna die gepland stond gegaan om de wond te laten zien met de vraag wat ze hieraan ging doen. Ze zei: "kusje erop? Ik kan er niet zoveel meer aan doen" Ik zal het apparaat ernaast zetten en niet erop, haha."
Verder heeft ze niet direct gereageerd op mails wat mij erg boos maakte en mij genoodzaakte het hoofdkantoor aan te schrijven. Deze reageerden direct. Wilden alles weten. Ik heb het hoofdkantoor toen verwezen naar de franchiser.
Kortom: Hoofdkantoor ontkent dat het kan komen door het apparaat omdat dit nog nooit gebeurd is en doen het af als huidirritatie. Ze laten het coulancevoorstel aan de franchiser over. De Franchiser zegt dat ik al eerder wilde stoppen en verschuilt zich nu achter het wurgcontract.
Het franchise voorstel luidt: Het jaarcontract kan het duurder halfjaarcontract worden met nog 50 euro per maand te betalen. Vier maanden en verder eist ze de maand mei en juni op. Ga ik hier niet mee accoord voor 20 mei dan houdt ze zich aan het ondertekende contract en eist ze in 1x het totale jaarcontract. Met advocaat en incassobureau.
Ze negeren volkomen wat er is gebeurd. Ik heb die 200 euro van afgelopen maanden uit eerlijkheid betaald. De brutaliteit nog iets van mij te vragen na het oplopen van een wond gaat me te ver. Ik eis mijn geld terug en een schadevergoeding.
Waar kan ik terecht?
De behandeling ervoor al aangegeven dat er eentje altijd erg heet wordt.
De dag erna een foto van de blaar gemaakt en deze via whats app naar de franchiser SIZERO HOOFDDORP gestuurd.
Zij antwoordde op whats app dat ze het apparaat de volgende keer dan lager moest zetten. Ik heb meteen gereageerd te willen stoppen.
Ben de behandeling erna die gepland stond gegaan om de wond te laten zien met de vraag wat ze hieraan ging doen. Ze zei: "kusje erop? Ik kan er niet zoveel meer aan doen" Ik zal het apparaat ernaast zetten en niet erop, haha."
Verder heeft ze niet direct gereageerd op mails wat mij erg boos maakte en mij genoodzaakte het hoofdkantoor aan te schrijven. Deze reageerden direct. Wilden alles weten. Ik heb het hoofdkantoor toen verwezen naar de franchiser.
Kortom: Hoofdkantoor ontkent dat het kan komen door het apparaat omdat dit nog nooit gebeurd is en doen het af als huidirritatie. Ze laten het coulancevoorstel aan de franchiser over. De Franchiser zegt dat ik al eerder wilde stoppen en verschuilt zich nu achter het wurgcontract.
Het franchise voorstel luidt: Het jaarcontract kan het duurder halfjaarcontract worden met nog 50 euro per maand te betalen. Vier maanden en verder eist ze de maand mei en juni op. Ga ik hier niet mee accoord voor 20 mei dan houdt ze zich aan het ondertekende contract en eist ze in 1x het totale jaarcontract. Met advocaat en incassobureau.
Ze negeren volkomen wat er is gebeurd. Ik heb die 200 euro van afgelopen maanden uit eerlijkheid betaald. De brutaliteit nog iets van mij te vragen na het oplopen van een wond gaat me te ver. Ik eis mijn geld terug en een schadevergoeding.
Waar kan ik terecht?